Daugiau nei 22 faktai apie šiemet startavusius sportininkus

Daugiau nei 22 faktai apie šiemet startavusius sportininkus
logo 2022 Gruodžio 24 d. 15:22, Pirelli

Pernai „Formulės-1“ čempionate startavo 21 lenktynininkas. O šiemet, sunegalavus Sebastianui Vetteliui ir Alexui Albonui, lenktynėse sudalyvavo 22 sportininkai.

Metams artėjant prie pabaigos, pateikiame faktus apie lenktynininkus, dalyvavusius 73-iame F-1 sezone.

Maxas Verstappenas

Daugiausiai pergalių (15) ir daugiausiai iškovotų taškų (454) per vieną sezoną. Taip pat pirmas sportininkas po 40 metų pertraukos, pakartojęs Johno Watsono rekordą - iškovojo kelias pergales startuodamas iš 10 arba žemesnės pozicijos.

Sergio Perezas

Pirmą kartą savo karjeroje S. Perezas sezone iškovojo ne tik „pole“, bet ir kelias pergales. Sportininkas taip pat pelnė 40 proc. „Red Bull“ komandos taškų. Pernai meksikietis buvo pelnęs 32,45 proc. ekipos taškų.

Charlesas Leclercas

C. Leclercas iškovojo 9 „pole“ pozicijas. Tai geriausias rezultatas „Ferrari“ komandoje nuo 2001 m., kai ekipai atstovavo Michaelis Schumacheris, kuris tuomet iš pirmos pozicijos startavo 11 kartų.

Carlosas Sainzas

Skaičius 3 šiemet dažnai lydėjo C. Sainzą. Ispanas daugiausiai kartų (7) tarp visų dalyvių startavo iš 3 pozicijos. Sportininkas penkis kartus finišavo 3. Ir praleido daugiausiai laiko važiuodamas 3 pozicijoje - 328 ratus. C. Sainzas tapo tik antruoju ispanu, kuriam pavyko iškovoti „pole“ ir nugalėti lenktynėse.

George‘as Russellas

Šiemet perėjus į „Mercedes“, G. Russellui pavyko padaryti tai, ką iki šiol buvo pavykę pasiekti tik Fernando Alonso - daugiau kartų (11) finišavo aukštesnėje pozicijoje nei komandos draugas Lewisas Hamiltonas (9).

Lewisas Hamiltonas

L. Hamiltonui tai buvo pirmas sezonas karjeroje, kuriame jis ne tik neiškovojo nė vienos pergalės, bet ir nė karto nenugalėjo kvalifikacijoje.

Estebanas Oconas

E. Oconas pakartojo savo geriausią rezultatą karjeroje (sezoną baigė aštuntas) ir iškovojo daugiausiai taškų. Nors lenktynininkų įskaitoje finišavo aukščiau už komandos draugą F. Alonso, prancūzas buvo lėtesnis už ispaną kvalifikacijoje (12-9), o lenktynėse praleido 177 daugiau ratų važiuodamas už jo.

Fernando Alonso

F. Alonso buvo tas žmogus, kuris daugiausiai kartų nepasiekė finišo dėl technikos gedimų. Dėl gedimų ispanas finišo nepasiekė 5 kartus. Vieną kartą sportininkas nebaigė lenktynių po to, kai Imolos trasoje į jo automobilį atsitrenkė M. Schumacheris.

Lando Norris

L. Norrisas aštuonis kartus kvalifikacijoje ir tiek pat kartų lenktynėse buvo geriausias kategorijoje „best of the rest“. Britas taip pat buvo vienintelis, neatstovaujantis top 3 komandai, kuriam pavyko iškovoti prizinę vietą.

Danielis Ricciardo

Australo vidutinė startinė pozicija buvo 11,6. Jo komandos draugo L. Norriso - 7,8. Tai didžiausias skirtumas tarp komandos draugų rikiuotėje.

Valtteri Bottas

V. Bottas - daugiausiai pozicijų praradęs pirmame lenktynių rate. Per 22 etapus, suomis pirmame rate viso prarado 35 pozicijas.

Zhou Guanyu

Iškovojęs tik 6 taškus, Z. Guanyu pelnė tik 10,9 proc. komandos taškų. Tai prasčiausias rezultatas rikiuotėje.

Sebastianas Vettelis

Paskutinis S. Vettelio sezonas vokiečiui taip pat buvo ir pirmasis, kai jis nė karto neužlipo ant apdovanojimų pakylos. Sportininkas taip pat nepateko į išskirtinį lenktynininkų klubą - dėl Covid-19 praleidęs dvi lenktynes, iki 300 GP startų vokiečiui pritrūko vos 1 lenktynių.

Lance‘as Strollas

Kanadietis šiemet daugiausiai kartų tarp visų dalyvių finišavo 10-oje vietoje. Pirmame dešimtuke sportininkas viso finišavo aštuonis kartus. Šešis kartus iš jų lenktynininkas varžybas baigė 10-as.

Kevinas Magnussenas

K. Magnussenas šiemet pirmą kartą karjeroje iškovojo „pole“ poziciją. Tai taip pat buvo pirmoji „Haas“ „pole“ pozicija. Danas tapo 106-uoju lenktynininku, iškovojusiu „pole“ F-1. Jis taip pat vienas vyriausių (30 m.), kuriam pavyko tai pasiekti. Vyresnis buvo tik Markas Webberis, savo pirmąją „pole“ iškovojęs būdamas 32 metų.

Mickas Schumacheris

M. Schumacheris šiemet taškus iškovojo dvejose lenktynėse. Pagal šią statistiką vokietis pranoko tik Nicholasą Latifį ir Nycką de Vriesą, kuris startavo tik 1 lenktynėse.

Pierre‘as Gasly

Per ne pilną sezoną, nuo Ispanijoje GP iki Meksikos GP, P. Gasly sugebėjo surinkti 10 baudos taškų. To dar niekam nebuvo pavykę pasiekti nuo 2014 m., kai įsigaliojo baudos taškų sistema.

Yuki Tsunoda

Y. Tsunoda - daugiausiai teisėjų dėmesio sulaukęs sportininkas. Japonas teisėjų buvo svarstomas viso 16 kartų - 13 kartų dėl jo veiksmų trasoje ir 3 dėl automobilyje pakeistos jėgainės.

Alexas Albonas

A. Albonas ne tik Australijos GP lenktynėse iškovojo tašką, bet ir pasiekė naują rekordą - su vienu padangų komplektu įveikė ilgiausią distanciją (57 ratai / 300,846 km).

Nicholas Latifi

N. Latifi praleido 966 ratus važiuodamas 16-20 pozicijose. Tik 16,36 proc. iš visų lenktynėse įveiktų ratų (1155) jis praleido važiuodamas pirmame penkioliktuke.

Nico Hulkenbergas

Vokietis šiemet startavo tik dvejose lenktynėse ir neiškovojo nė vieno taško. Bet pagerino sau pačiam priklausantį rekordą - 181 startas ir vis dar 0 prizinių vietų.

Nyckas de Vriesas

Olandas Monzos trasoje, Italijos GP savaitgalio metu, vairavo dviejų komandų automobilius - „Aston Martin“ ir „Williams“. Tai pirmas kartas nuo 1978 m., kai Haraldas Ertlas taip pat per vieną savaitgalį išbandė dviejų komandų automobilius.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983