Neoficialių šaltinių teigimu, deimantų kompanija „De Beers“ taps viena iš „
Ferrari“ komandos rėmėjų.
Kai kuriais duomenimis, šis rėmėjas turėtų pakeisti pasibaigus šiems metams ekipą paliksiančią „Vodafone“. Tai nėra labai realu, nes abejotina, ar „De Beers“ galėtų skirti 50 mln. JAV dolerių (apie 150 mln. litų) per metus reklamai ant „Ferrari“ bolidų.
Manoma, kad „De Beers“ taps tik viena iš kelių rėmėjų, kurie turėtų užpildyti „Vodafone“ išėjimu atsiversiančią skylę „Ferrari“ biudžete. Kalbama, kad kitas galimas komandos rėmėjas – „Telecom Italia“, norintis populiarinti plačiajuosčio interneto paslaugą „Alice“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).