Diskutuojama dėl „Formulės-1“ variklių ateities

Diskutuojama dėl „Formulės-1“ variklių ateities
logo 2007 Spalio 19 d. 21:58, Thierry Delaunay
„Formulės-1“ varžybose dalyvaujantys automobilių gamintojai sutarė tarpusavyje dėl jiems priimtinos variklių formulės, kuri galėtų įsigalioti nuo 2010 metų sezono, bei pateikė šį sprendimą Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) svarstymui.
Prieštaraudami pastarosios organizacijos planams nuo 2011 metų įvesti visiškai naują variklių formulę, gamintojai pasiūlė šiuos planus atidėti iki 2013 metų mainais už tai, kad „Formulėje-1“ nuo 2010 metų būtų pradėtos naudoti kinetinės energijos panaudojimo sistemos (KERS) bei kuro tėkmės restriktoriai, o vieną variklį vienas lenktynininkas turėtų naudoti net keturias lenktynes iš eilės.
FIA šių metų gegužę pasiūlė nuo 2011 metų kardinaliai pakeisti „Formulės-1“ variklių standartą ir pradėti naudoti 6 cilindrų 2,2 litrų darbinio tūrio su turbokompresoriumi agregatus, varomus biokuru. Manoma, kad tokie agregatai, kurių sūkiai būtų apriboti iki 10 tūkstančių per minutę, išvystytų apie 770 AG – maždaug tiek, kiek ir naudojami šiuo metu. Be to, buvo užsiminta apie galimybę sugrąžinti traukos kontrolės naudojimą, įvesti keturių varomųjų ratų pavarą bei įdiegti KERS įtaisą, leisiantį 13 sekundžių per vieną ratą pasinaudoti papildoma galia lenkimams.
Šiuo metu „Formulės-1“ komandos naudoja 8 cilindrų 2,4 litro darbinio tūrio agregatus, o vienas lenktynininkas vieną variklį turi naudoti du lenktynių savaitgalius iš eilės.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140