E. Boullier: mums beliko išspręsti vieną uždavinį

E. Boullier: mums beliko išspręsti vieną uždavinį
logo 2020 Sausio 28 d. 12:01, McLaren

Vakar įvyko Prancūzijos GP etapo organizacinio komiteto susirinkimas, kuriame Ericas Boullier buvo paskirtas šio etapo vykdomuoju direktoriumi. Interviu jis papasakojo apie savo planus artimiausiai ateičiai. Kol kas lenktynės Paul Ricardo autodrome nepasižymi dideliu vaizdingumu, tačiau E. Boullier žada tai pakeisti.

  • Prancūzijos GP etapas žadėjo tapti vos ne sezono deimantu, tačiau šis įvaizdis dabar jam vargu ar tinka. Ką bandysite daryti, kad situacija pakistų į gerąją pusę ir, apskritai, ar Paul Ricarde galima ką nors pakeisti?
  • Jei pažiūrėsime į Prancūzijos GP, tai visiems aišku, jog tai labai patogi dislokacijos vieta, jis yra Prancūzijos Rivjeroje, tai šiuolaikinė trasa su puikia infrastruktūra. Po to, kai mes išsiaiškinome su vaikiškomis problemomis ir Paul Ricardo transporto bėdomis, beliko išspręsti tik vieną problemą. Kalba eina apie sportinę lenktynių pusę, kadangi mūsų trasos konfigūracija ne visai tinka šiuolaikinėms „Formuės-1“ mašinoms. Nėra abejonių, kad mes turime rūpintis varžybų vaizdingumu, mūsų šou gerinimu, todėl po pernykščio etapo aš derėjausi su FIA bei FOM, kad bendromis pastangomis mums pavyktų surasti kokį nors sprendimą. Gali būti, jog reikia keisti trasos konfigūraciją, kad lenktynės būtų labiau įtemptos. Po ilgų diskusijų atsirado vienas sprendimas ir dabar jį reikės suderinti, paskaičiuoti šių pakeitimų realizacijos kainą, nes reikia suprasti, ar suspėsime mes tai padaryti iki artimiausio etapo. Šio darbo eigoje Prancūzijos GP etapo direktorių taryba manęs prašė, kad aš sau prisiimčiau daugiau įsipareigojimų ir dėl to galiausiai aš tapau etapo vykdomuoju direktoriumi.
  • Didžiausi sveikinimai jums. Ar tai reiškia, kad nacionaliniam GP etapui bus skiriamas išskirtinis valstybės dėmesys?
  • Praėjusiais metais mes kartu su šalies sporto ministerija, su FIA ir nacionalinėmis auto-moto sporto federacijomis atlikome tyrimą, norėdami išsiaiškinti lenktynių srities ekonomiką. Keista, kad tokie tyrimai anksčiau nebūdavo rengiami, o pasirodė, jog pagal pajamų ir sukurtų darbo vietų skaičių, automobilių lenktynės Prancūzijoje nusileidžia tik futbolui. Metinės mūsų srities pajamos yra apie 2,3 mlrd. eurų, ji duoda darbo 15 tūkst. žmonių. Tai rimtas verslas ir gera naujiena yra ta, kad tai supranta pačiame aukščiausiame vyriausybiniame lygyje, supranta, kad šiai sričiai reikia paramos, kuri bus naudinga bet kokio lygio automobilių sporto varžyboms mūsų šalyje. Labiau lokaliu lygiu, kaip pietų Prancūzijos, tai taip pat supranta. Pakanka pateikti tik tokį pavyzdį: kiekvienas euras, išleistas mūsų GP etapui surengti iš vietos biudžeto, regiono ekonomikai duoda 4 eurus pajamų. Taigi, tai labai efektyvios investicijos. Be to, Prancūzijos GP etapas – 600 naujų darbo vietų, o tai taip pat didelis skaičius mūsų regiono masteliu.
  • Praėjusiais metais jūs gana retai pasirodydavote „Formulės-1“ verslo klube, bet sezono pabaigoje buvote atvažiavęs į Abu Dabį – gal tik dėl to, kad pamatyti lenktynes ir susitikti su senais draugais?
  • Šis vizitas buvo svarbus dar ir dėl to, kad galėtumėm galiausiai judėti į priekį ir padaryti mūsų lenktynes „pasaulio čempionato deimančiuku“, apie kurį jau buvo minėta šiame pokalbyje.
  • Kiek savo gyvenimo metų žadate skirti uždaviniams spręsti, jog Prancūzijos GP etapas turėtų gražią ateitį?
  • Nežinau. Aš esu pasirengęs užsiimti šiuo projektu tol, kol jiems bus įdomios mano paslaugos. Kol kas aš esu patenkintas tuo, kaip viskas klostosi.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983