E. Oconas sukritikavo FIA po smūgio į sieną Majamyje (21)

E. Oconas sukritikavo FIA po smūgio į sieną Majamyje
logo Gegužės 08 d. 15:26, Pirelli

„Alpine“ komandos pilotą Estebaną Oconą apsuko stabdymo zonoje prieš 13-tą posūkį Majamyje per penktojo sezono etapo trečią treniruotę. Bolidą nubloškė į betoninę sieną iš dešinės pusės ir dėl sudaužytos mašinos prancūzas turėjo praleisti kvalifikaciją.

Oconas iš karto pranešė komandai per radiją, kad pats jis nenukentėjo, tačiau suveikęs perkrovų jutiklis įpareigojo sportininką atlikti papildomus sveikatos tyrimus Majamio trasos medicinos centre.

Ocono avarija įvyko lygiai toje pačioje vietoje, kur dieną prieš mašiną sudaužė Carlosas Sainzas. Kaip pasakojo pats Estebanas, per penktadienio spaudos konferenciją „Ferrari“ lenktynininkas paklausė GP organizatorių, kodėl toje vietoje yra sumontuota tik betono sienelė ir kodėl joje nėra energiją sugeriančių barjerų TecPro.

Ne pats smarkiausias smūgis sukėlė 51 G perkrovą, - kalbėjo Oconas. - Tai yra nepriimtina.

Tai buvo jau ne pirmoji avarija toje vietoje, Carlosas jau skundėsi lenktynių direktoriui per konferenciją. Mes visi ten sėdėjome ir viską girdėjome, bet niekas nesiėmė taisyti padėties.

Svarstymas vyko penktadienį vakare. Carlosas pasakė, kad smūgis buvo labai stiprus, o bolido pažeidimai – kur kas rimtesni nei buvo galima numanyti. Aš taip pat atsitrenkiau gana stipriai. Atrodo, kad tai buvo pats stipriausiais smūgis per viską mano karjerą.

Vakar nukentėjo Sainzas, o šiandien – aš. FIA derėtų aktyviau pasirūpinti mūsų saugumu. Gerai tik, kad man leido dalyvauti lenktynėse“.

Oconas papasakojo, kad per avariją smarkiai susitrenkė abu kelius. Kartu jis pažymėjo, kad jei toje vietoje būtų TecPro barjerai, mašiną komanda būtų spėjusi pataisyti iki kvalifikacijos.

„Kai tokio lygio sportininkas kaip Sainzas daro tokias pastabas, į tai federacija turi pažiūrėti labai rimtai ir iš karto atlikti pakeitimus probleminėje vietoje, - kalbėjo prancūzas. - Vakar aš nelabai įsiklausiau į lenktynių direktoriaus Nielso Witticho žodžius apie barjerą, bet dabar viską įdėmiai stebėsiu“.

Interviu „Sky Sports“ pats C. Sainzas pažymėjo: Man gaila, kad tenka kritikuoti, bet aš vakar FIA pasakiau, kad mano avarija važiuojant antru bėgiu neturėjo būti tokia smarki. Man iki šiol skauda kaklą.

Aš paprašiau jų ten pastatyti TecPro, nes ten tėra tik paprasta betono siena. Manau, kad Estebanas taip pat pajuto, kaip ten yra. Tai būtent tas atvejis, kai mes negalime suprasti, kodėl FIA nieko nepadarė“.

Estebanas Oconas
Pilotas: Estebanas Oconas 2022 sezono taškai: 30
Komanda: Renault Amžius: 25 m.
Plačiau
Carlosas Sainzas
Pilotas: Carlosas Sainzas 2022 sezono taškai: 65
Komanda: Ferrari Amžius: 27 m.
Plačiau

Komentarai (21)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Alienzoo
IP: 6d9fa08 | 05/09 00:14 Atsakyti
Gal kas zino kas ten ta Okona apsuko posukyje?
Alienzoo
IP: 6d9fa08 | 05/09 00:14 Atsakyti
Yuzefas
05/08 22:21

kas toks buusi? kodel darkai muusuu gimtaa kalbaa ?

O tu kas busi?
Yuzefas
IP: af1347c | 05/08 22:21 Atsakyti
moderator La Form
05/08 18:56

Ovaluose seniai naudojamos smūgius sugeriančios saugesnės sienos. Daug negalvojantys inžinieriai sugalvojo. Ir tai net ne sarkazmas.

kas toks buusi? kodel darkai muusuu gimtaa kalbaa ?
Kk
IP: c7441d2 | 05/08 21:28 Atsakyti
Geriau triusikus ir papuosalus uzdraust. čia palauks
kart
IP: 81b7e38 | 05/08 20:58 Atsakyti
moderator La Form
05/08 18:56

Ovaluose seniai naudojamos smūgius sugeriančios saugesnės sienos. Daug negalvojantys inžinieriai sugalvojo. Ir tai net ne sarkazmas.

Tai gerai, kad naudojami. Reiškiasi čia blogiau už ovalą :)))))) O jeigu rimtai, tai mano tas komentaras apie senieles konkrečiai ir nebuvo. Tiesiog pratęsiant savo vakarykštę kritiką ir pritardamas Oconui, bei Sainzui, sarkastiškai pašiepiau visą trasą.

Tik neturiu suvokimo, ko čia kai kurie susireikšminę, lyg būtumėt su trasos projektavimu susiję :)))
ddt
IP: 21ec4ad | 05/08 20:30 Atsakyti
kart
05/08 18:04

Nustok tu čia pastoviai man lipinti savo iškrypėliškas mintis. Jau geriau skaityti Zadebajaus kofus, nei diskutuoti su tokiu degeneratu, kuris savo virtualiame pasaulėlyje gyvena.

Geras tavo patarimas, prisiminsiu kaskart kai kils noras pakomentuoti tavo post'ą. Ačiū :)
Omikron
IP: bf589bd | 05/08 19:57 Atsakyti
Viskas gerai, klaidos ir turi kainuoti, tačiau nematau kodėl negalima mandresnių barjerų sudėti ?
Klaidos atveju vistiek užsibaigs varžybos pilotui, bet tikiuosi nereikės vizitu į ligonines
Trololol
IP: 36930fb | 05/08 19:03 Atsakyti
moderator La Form
IP: 7050bae | 05/08 18:56 Atsakyti
kart
05/08 17:44

Pasidalinti galiu savo žiniomis apie tokį dalyką kaip sarkazmas. Sarkazmas - literatūrinio vaizdavimo būdas, ironijos rūšis – pikta pašaipa, pajuoka.

Būtent tai ir buvo mano pašaipa projektuotojams, prilyginant juos ovalo inžinieriams, kuriems projektuojant ovalus daug idėjų galvoti nereikia. Prie to pačio, kadangi trasa JAV, tai buvo "referencas" ir į amerikietišką lenktynių kultūrą.

Ovaluose seniai naudojamos smūgius sugeriančios saugesnės sienos. Daug negalvojantys inžinieriai sugalvojo. Ir tai net ne sarkazmas.
kart
IP: ff4c1cb | 05/08 18:04 Atsakyti
ddt
05/08 17:59

Geriau žiūrėt į traukinį be DRS šlapioje trasoje. Ar aš kažką supainiojau, vertindamas tavo ankstesnius post'us? :)

Nustok tu čia pastoviai man lipinti savo iškrypėliškas mintis. Jau geriau skaityti Zadebajaus kofus, nei diskutuoti su tokiu degeneratu, kuris savo virtualiame pasaulėlyje gyvena.
×

TOP naujienos