Po to, kai E.Irvine’as prarado piloto vietą „Jaguar“ ekipoje, netyla kalbos dėl galimo jo atstovavimo „Jordan“ ekipai. Dabar, kai „Jordan“ ekipa prarado pagrindinį rėmėją, Eddie galimybės likti „Formulėje-1“ smarkiai padidėjo.
Eddie Jordanas turi kokiu nors būdu užsiūti biudžeto skylę, kurios vertė yra apie 15 mln svarų sterlingų (~100 mln. Lt) ir realiausias būdas tai atlikti - kreiptis į seną „Jordan“ partnerį - „Benson & Hedges“ koncerną. Tačiau B&H padidintų rėmimo sumą tik tuomet, jei „Jordan“ bolidą pilotuotų britų pilotas. G.Fisichella yra italas, T.Sato yra japonas, tad E.Irvine’o kandidatūra daugiau, negu tinkama.
Paskutinis britų pilotas, atstovavęs „Jordan“, buvo D.Hillas, bet jis pasitraukė iš F-1 po 1999-ųjų sezono. Nuo to karto "Benson & Hedges“ sumažino rėmimo kaštus, tuo pačiu pagrindinio rėmėjo vietą užleisdami DHL, kurie norėjo, jog E.Jordanas į komandą grąžintų Heinzą-Haraldą Frentzeną. Kadangi H-H.Frentzenas pasirašė sutartį su "
Sauber", DHL pasitraukė, tuo pačiu E.Irvine'o galimybės tapti "Jordan“ pilotu tapo labai realios.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).