Po to, kai praeitą savaitę Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) prezidentas Maxas Mosley paskelbė planus nuo 2010 m. visoms „Formulės-1“ komandoms naudoti standartinio dizaino ir charakteristikų variklius, ekipų vadovai ne juokais supyko ir atsisakė dalyvauti šiandien Ženevoje įvyksiančiame susitikime su FIA prezidentu.
Jau ne pirmą kartą ekipų ir FIA interesai susikerta aštriausiu kampu, todėl nenuostabu, kad komandų vadovai grėbėsi drastiškų sprendimų. Jie neboikotavo susitikimo, tačiau patys jame nedalyvaus. Jų interesus gins „Formulės-1“ ekipų asociacijos (FOTA) prezidentas Luca di Montezemolo („
Ferrari“) bei jo pavaduotojas Johnas Howettas („Toyota“).
„Visos šalys kiek anksčiau sutarė dėl dienotvarkės antradienio susitikimui. Nesuvokiama, kodėl FIA torpedavo šį tvarkaraštį savo radikaliais pasiūlymais“, - piktinosi M. Mosley veiksmais „McLaren“ vadovas Ronas Dennisas interviu „Auto Motor und Sport“.
Komandų vadovai be abejo sukilo prieš FIA idėją turėti vienodus variklius, su išlyga kad kiekviena komanda juos galės gamintis pati pagal nustatytus brėžinius. Jiems tai atrodo nepriimtina ir ardo F-1 esmę – konkurenciją, kuri skatina techninį progresą ir inovacijas.
Vienodo variklio sumanymui nepritarė ir dukart pasaulio čempionas Fernando Alonso.
„Atvirai – nemanau, kad tai gera „Formulei-1“, - teigė Fernando.
„Mes turime didelius gamintojus ir būtų keista, jei visi lenktyniautume su tokiais pat varikliais. Tai nebebūtų F-1.“
Rytoj turėtų paaiškėti šios dienos susitikimo tarp FOTA atstovų ir FIA prezidento rezultatai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).