Esminiai 2022 m. „Ferrari“ motoro ypatumai (18)

Esminiai 2022 m. „Ferrari“ motoro ypatumai
logo Birželio 10 d. 12:17, Ferrari

Visai neseniai „Ferrari“ komanda apsisprendė su jėgos agregato, kuris bus montuojamas italų komandos boliduose 2022 metais, koncepcija. Leidiniui „The Race“ pavyko išsiaiškinti kai kurias technines detales, nes naujoji „Ferrari“ jėgainė turėtų būti tikru technologiniu proveržiu lenktyninių variklių gamybos srityje.

Nuo kito sezono „Formulėje-1“ bus įšaldytas jėgos agregatų tobulinimas iki 2025 metų, todėl gamintojams dabar yra svarbu nesuklysti pasirenkant koncepciją. Nuo 2019 m. „Ferrari“ lygiagrečiai dirbo ties dviem projektais. Pirmasis – tiesioginis dabartinės jėgainės vystymas. Yra laikoma, kad pagal šį principą sukurtas jėgos agregatas parodė geresnį efektyvumą dinaminiame stende, bet nesenas proveržis dirbant su antru variklio projektu privertė „Ferrari“ pasirinkti būtent antrąjį variantą.

Labiau ambicingam jėgainės projektui vadovauja Wolfas Zimmermanas, anksčiau dirbęs austrų kompanijoje AVL ir bendradarbiavęs su keliais gamintojais kuriant jėgos agregatus „Formulei-1“.

Naujojo variklių vienu iš ypatumų yra tarpinio interkulerio (oro aušintuvo) sumontavimas ir jėgainės elektrinės dalies efektyvumo padidinimas, bet pagrindinės inovacijos yra susijusios su kuro degimo technologijomis.

Naujosios technologijos esmė yra labai greitame kuro mišinio užsiliepsnojime ir techninėse priemonėse, kurios į degimo kamerą patenkantį mišinį daro labiau „sujauktu“, o tai leidžia kur kas greičiau paskirstyti ugnį po visą degimo kamerą. Taip efektyviau sudeginamas kuras prie reglamento apriboto slėgio iki 500 barų.

Kartu „Ferrari“ išsaugos tradicinį jėgos agregatų komponavimą ir nepereis prie atskirtos turbinos koncepcijos, kurią naudoja „Mercedes“ bei „Honda“. Derinant su tarpiniu interkuleriu ir kitais pakeitimais, „Ferrari“ variklis bus kompaktiškesnis nei dabartinis.

Kadangi „Alpine“ anksčiau yra paskelbusi, kad jie pereis prie atskiros turbinos koncepcijos, tik „Ferrari“ jėgainė kitais metais turės jėgainę, kur turbina ir kompresorius bus montuojami kartu.

Scuderia Ferrari Mission Winnow
Komanda: Scuderia Ferrari Mission Winnow 2021 sezono taškai: 216.5
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: SF21
Plačiau

Komentarai (18)
ddt
IP: 21ec4ad | 06/12 20:00 Atsakyti
svecias787
06/12 19:42

zinoma. jau senai tau ta asmeniskai pasakes. tik tau nedasunta, todel tenka reguliariai pakartoti
#amnezija

Cherry on the pie. Ačiū!
svecias787
IP: 7b9139f | 06/12 19:42 Atsakyti
ddt
06/12 19:40

džiaugiuosi kad priėmei asmeniškai. My day is complete.

zinoma. jau senai tau ta asmeniskai pasakes. tik tau nedasunta, todel tenka reguliariai pakartoti
#amnezija
ddt
IP: 21ec4ad | 06/12 19:40 Atsakyti
svecias787
06/12 19:30

galimai p..sol n..ui. again.
#kaustantibaime
#avigalvis

džiaugiuosi kad priėmei asmeniškai. My day is complete.
svecias787
IP: 7b9139f | 06/12 19:30 Atsakyti
ddt
06/12 18:37

Vienas trumpas žodis daugiau negu aiškiai rodo, kokio dydžio baimė lydėjo tave rašant šį post'ą :) Ir ne dėl komentarų buvo tas klausimas, bet man net keista, kaip protingi žmonės iki šiol nesuprato, ką aš turėjau omenyje. Matyt protingi suprato, o neprotingi - ne. Bet tarp jų websaito adminų irgi nematau :) Bet grįžtant prie klaidų - mano siūlymas buvo, adminų reikalas jį išgirst arba ne, bet tai jau jų pasirinkimas - nori kokybės, ar ir toliau - mano pastabų dėl jos nebuvimo. Gal dar kitas dalykas keista - kodėl tave tai turėtų taip jaudint, kad per baimes galimai rašytum galimas nuomones apie galimai numanomus galimai galimus dalykus?

galimai p..sol n..ui. again.
#kaustantibaime
#avigalvis
ddt
IP: 21ec4ad | 06/12 18:37 Atsakyti
svecias787
06/12 08:50

teisingumo delei paminek, kad savu laiku grasinai saitui kreiptis i advokatus, kad ivertintu internetinius komentarus per teisine prizme. ar daug kas nori tureti reikalu su galimai psichiskai ne visai sveiku zmogumi?

Vienas trumpas žodis daugiau negu aiškiai rodo, kokio dydžio baimė lydėjo tave rašant šį post'ą :) Ir ne dėl komentarų buvo tas klausimas, bet man net keista, kaip protingi žmonės iki šiol nesuprato, ką aš turėjau omenyje. Matyt protingi suprato, o neprotingi - ne. Bet tarp jų websaito adminų irgi nematau :) Bet grįžtant prie klaidų - mano siūlymas buvo, adminų reikalas jį išgirst arba ne, bet tai jau jų pasirinkimas - nori kokybės, ar ir toliau - mano pastabų dėl jos nebuvimo. Gal dar kitas dalykas keista - kodėl tave tai turėtų taip jaudint, kad per baimes galimai rašytum galimas nuomones apie galimai numanomus galimai galimus dalykus?
paulius30
IP: 84ee525 | 06/12 10:05 Atsakyti
neįdomu, grąžinkit V12
svecias787
IP: 7b9139f | 06/12 08:50 Atsakyti
ddt
06/11 19:14

Šimtas metų kaip siūliausi padėti su tekstais.

teisingumo delei paminek, kad savu laiku grasinai saitui kreiptis i advokatus, kad ivertintu internetinius komentarus per teisine prizme. ar daug kas nori tureti reikalu su galimai psichiskai ne visai sveiku zmogumi?
ddt
IP: 21ec4ad | 06/11 19:14 Atsakyti
.F666
06/10 22:38

tu ne kritikuok, tu pats rasyk, o mes ... pakritikuosim

Šimtas metų kaip siūliausi padėti su tekstais.
svecias787
IP: cc9aa62 | 06/11 11:31 Atsakyti
Kestutis Gps
06/11 10:47

Va va... dabar tokių straipsnių vertė, tai kaip šakėmis ant vandens rašytų :))
Juo labiau, kad ir pati Ferrari dar gali persigalvoti....

tikrai taip ;) cia panasiai kaip ferari nustojo tobulint, bet ukupnikas jau pareiske, kad i france atsivez "nedidelius patobulinimus" :)))
Kestutis Gps
IP: e204cdc | 06/11 10:47 Atsakyti
svecias787
06/11 08:15

del zoles jauciu pareiga atsiprasyti, bet siaip labiau linkes tiketi italiskai nemegstanciu rasyti zurnalistu ;) nors ir ten, ir ten - tik gandai

Va va... dabar tokių straipsnių vertė, tai kaip šakėmis ant vandens rašytų :))
Juo labiau, kad ir pati Ferrari dar gali persigalvoti....
×

TOP naujienos