Šių metų sezoną daugelis laiko pereinamuoju, nes nuo kitų metų „Formulėje-1“ rimtai pasikeis taisyklės, bet permainų yra ir dabar. Pirmą kartą atsirado finansinis reglamentas, pakeitimai techniniame reglamente yra nukreipti į prispaudžiamosios jėgos mažinimą. Vokiečių „Auto Motor und Sport“ žurnalistai išskyrė esminius pakeitimus sportiniame reglamente šiais metais.
Vėjo tunelis
Pirmą kartą reglamentas ne tik apriboja komandų darbo vėjo tunelyje ir CFD technologijų laboratorijose laiką, bet ir nurodo skirtumus tarp komandų – sezono pradžioje pernykštis Konstruktorių taurės laimėtojas galės panaudoti 90 proc. numatyto darbo laiko, o komanda, užėmusi paskutinę vietą – 112,5 proc. Skirtumas tarp komandų čia sudaro po 2,5 proc. priklausomai nuo užimtos vietos.
Nuo liepos 1 d. darbo vėjo tunelyje laikas keisis priklausomai nuo užimamos vietos Konstruktorių įskaitoje tuo metu, o skirtumai tarp komandų išliks po 2,5 proc.
Bandymų trumpinimas
Reglamentas apriboja žiemos bandymų trukmę trimis dienomis, bandymai negali vykti vėliau nei 10 dienų iki prasidedant naujajam sezonui. Todėl šiemet bandymai Bahreine įvyks kovo 12-14 d. Bet kokie papildomi bandymai sezono metu yra uždrausti.
18 colių padangų bandymai
2022 m. „Formulė-1“ pereis prie 18 colių dydžio ratų, sezono eigoje „Pirelli“ surengs 25 dienų naujų padangų bandymus, kuriuose komandos negalės dirbti su savais bolidais, o tik vykdys „Pirelli“ nurodytą programą.
Tokie bandymai dažniausiai vyks po GP etapų – vieną arba dvi dienas dalyvaujant vienai ar dviem komandoms ir turės užsibaigti ne vėliau nei po savaitės pasibaigus šių metų sezonui.
Komandos negalės pasirinkti padangų komplektų skaičiaus
Ankstesniais metais komandos savarankiškai rinkdavosi padangų komplektų skaičių iš trijų „Pirelli“ pasiūlytų mišinių, bet pernai dėl pandemijos padangų gamintojai nutarė patys parinkti padangas komandoms.
2021 m. ši buvusi išimtis tampa taisykle: kiekvienas lenktynininkas savaitgaliui gaus: 2 komplektus kietųjų, 3 komplektus vidutinių ir 8 komplektus minkštųjų padangų. Likus dviem savaitėms iki lenktynių FIA praneš apie tris mišinius, kurie bus naudojami konkrečiame etape.
Trumpos penktadienio treniruotės
Penktadieniais (Monake – ketvirtadienį) vietoje dviejų 1,5 val. trukmės treniruočių bus rengiamos treniruotės po vieną valandą. Šeštadienio treniruotės trukmė nesikeis. Daugiausiai šis apribojimas paveiks darbą su jaunaisiais pilotais pirmoje penktadienio treniruotėje.
Lenktynės – ne ilgiau kaip 3 valandos
Maksimali kiekvienų lenktynių trukmė nuo keturių valandų sumažinta iki trijų valandų, tai duos didesnį lankstumą parenkant lenktynių starto laiką, o tai yra svarbu išvažiuojamuose GP etapuose arba tada, kai varžybos vyksta dvi ar tris savaites paeiliui.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |