Dar nespėjusios pamiršti visų Monako GP įspūdžių, komandos sukorė per 700 mylių ir atkeliavo į Eifelio kalnuotuosius miškus, kuriuose driekiasi Nurburgringo trasa. Čia įvyks septintasis šio čempionato etapas - Europos GP.
Daugumos pilotų mėgiamame Nurburgringe nestinga įvairių posūkių - pradedant pirma pavara įveikiamomis kilpomis ir baigiant staigiais greitais posūkiais. Tinkamai sureguliuoti bolidą komandoms čia yra prioritetinis uždavinys - kadangi visuose trasos sektoriuose yra bent po vieną palankią vietą lenkimams, bolidas turi būti greitas visur - priešingu atveju pozicijos praradimas gali būti neišvengiamas.
Veedol-S posūkyje, vienoje palankiasių trasos vietų lenkimams, lenkiančiajam bolidui beveik visam tenka užlipti ant aukšto trasos krašto - bolidas turi būti paruoštas ir šokinėjimui per trasos kraštus. Šiemet Imoloje bolidai atlaikė aukštų trasos kraštų išbandymus, tad bolidų pakabos turėtų atlaikyti krūvius ir šį sekmadienį Nurburgringe.
Variklio galingumas taip pat labai svarbus faktorius - beveik 70 procentų rato įveikiama pilnai nuspaudus akceleratoriaus pedalą. Dėl geros asfalto kokybės bei trasos konfigūracijos Nurburgringas yra vienas dėkingiausių padangų atžvilgių - dilimas čia yra ganėtinai lėtas.
Rinkdamiesi taktiką lenktynėms, bent keli komandos nariai daug laiko praleidžia internete skaitydami orų prognozes. Eifelio kalnuose oro sąlygų pasikeitimas yra įprastas reiškinys, tad komandos čia niekada nesirenka vieno sustojimo taktikos. Šlapios lenktynės čia vyko 1995-siais, 1999-siais bei 2000-siais metais. 2002-siais metais sekmadienio ryte apšilimo metu taip pat lijo, tačiau iki lenktynių debesys išsisklaidė ir trasa spėjo išdžiūti. Pernai šeštadienio kvalifikacija taip pat vyko lyjant.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).