Taip vadinama „Formulės-1“ techninė grupė, kurią sudaro ekipų technikos direktoriai, rado būdą, kaip sumažinti bolidų greitį net trimis sekundėmis iki kito sezono pradžios. Kaip tik tokį tikslą buvo užsibrėžęs
FIA vadovas Maxas Mosley.
Ekipos sutelkė dėmesį į aerodinaminius pakeitimus bei padangų pasirinkimo kontrolę.
Pagal jų planą, bolidų
difuzorius turėtų būti sumažintas, tokiu būdu prispaudžiamoji galia, kuri „laiko“ automobilį prispaustą prie trasos, sumažėtų net 25-ais procentais. Ši procedūra pagyvintų lenktynes, nes padaugėtų lenkimų.
Kalbant apie padangas, F-1 techninė grupė norėtų, jog kiekviena ekipa turėtų vos du padangų komplektus kiekvienam etapui, tokiu būdu padangų gamintojai ruoštų kitokį, „ištvermingesnį“ padangų mišinį.
Taigi šie pasiūlymai, kaip manoma, galėtų užkirsti kelią V8 formos, 2,4 litro darbinio tūrio variklių atsiradimui, nes automobilių greitis būtų sumažintas „natūraliomis“ priemonėmis.
Be abejo, šie pasiūlymai dar bus „šlifuojami“, bet jau dabar kelių ekipų vadovai džiaugiasi, kad kompromisas pamažu randamas.
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) kol kas nekomentavo šios situacijos, kadangi oficialiai „Formulės-1“ techninė grupė planuojamų pakeitimų nepristatė.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).