„Alpine“ lenktynininkas Fernando Alonso mano, kad kvalifikacijos padangų taisyklė yra naudinga stipriausioms čempionato komandoms.
Pagal dabar galiojančias taisykles, sportininkai, patekę į paskutinę kvalifikacijos dalį, lenktynes turi pradėti naudodami tas padangas, kurias naudojo antroje kvalifikacijos dalyje užfiksuodami savo geriausią rato įveikimo laiką.
Stipriausių komandų atstovai dažniausiai patenka į paskutinę važiavimų dalį nepanaudoję minkščiausios sudėties padangų. Tad lenktynes pradeda su kietesnės sudėties padangomis, taip įgydami pranašumą prieš kitus sportininkus.
„Pirelli“ anksčiau buvo paskelbusi, kad šį savaitgalį sportininkai naudos minkštesnes padangas Austrijoje nei prieš savaitę toje pačioje trasoje.
„Įveikti lenktynių distanciją tik su vienu sustojimu bus iššūkis. Jei lenktynes pradėsi su C5 padangomis, galbūt tai padaryti bus sudėtingiau“, - sakė F. Alonso.
„Stipriausios komandos į paskutinę kvalifikacijos dalį patenka nepanaudojusios minkščiausios sudėties padangų. Mes, rikiuotės viduryje, negalime pasimėgauti tokia prabanga. Tai blogoji šių taisyklių pusė. Jie bando sukurti taisykles, kurios pagerintų šou, tačiau jie daro paslaugą stipriausioms komandoms.“
F. Alonso praėjusį savaitgalį Austrijoje vykusiose lenktynėse finišavo devintas. Ispanas abejoja, kad šį savaitgalį toje pačioje trasoje jam pavyks pasirodyti geriau.
„Deja, bet čia bus rengiamos dar vienos lenktynės. Manau, kad pirmose varžybose pasirodėme gana gerai, nes iškovojome daugiau taškų nei „AlphaTauri“, bet dviem mažiau nei „Aston Martin“. Tačiau antros lenktynės toje pačioje trasoje, mano manymu, bus sunkus iššūkis. Stengsimės kiek įmanydami, bet lengva tikrai nebus. Manau, kad tai yra mūsų limitas.“
Pilotas: | Fernando Alonso | 2024 sezono taškai: | 12 |
Komanda: | Renault | Amžius: | 43 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |