„Renault“ komandos vadovas Flavio Briatore pareiškė, kad Tarptautinė automobilių federacija (FIA) uždraudė masės amortizatorių naudojimą, nes šios sistemos teikiamais privalumais nesugebėjo pasinaudoti „Ferrari“ komanda.
Italas paaiškino, kad prieš porą savaičių „Bridgestone“ padangas pradėjusi bandyti jo vadovaujama ekipa suprato draudimo priežastį. Jis atskleidė, kad išradinga masės amortizatorių sistema nesuteikė pakankamos naudos „Ferrari“ boliduose dėl platesnių priekinių padangų.
„Dabar mes suprantame, kodėl jie taip staiga, sezono viduryje, uždraudė masės amortizatorius. Taip buvo pasielgta dėl to, kad ši sistema neveikė su „Ferrari“ naudotomis „Bridgestone“ padangomis, mat priekiniai ratai buvo per platūs“, - Bolonijoje (Italija) vykusioje automobilių parodoje pareiškė F.Briatore.
„Renault“ komanda inovatyvią masės amortizatorių sistemą naudojo dar nuo 2005 metų Brazilijos GP lenktynių, tačiau, kiek netikėtai, po šių metų Prancūzijos GP lenktynių FIA uždraudė šį irenginį, motyvuodama tuo, kad tai judantis aerodinamikos elementas. Ekipa bandė pasipriešinti tokiam federacijos sprendimui pateikdama apeliaciją, tačiau patyrė nesėkmę.
FIA neatskleidė, kurios komandos prašymu buvo ištirtas ir, galų gale, uždraustas masės amortizatorių naudojimas, tačiau F.Britore anksčiau „skundikėmis“ įvardino „Ferrari“ ir „McLaren“ ekipas. Pastarosios komandos vadovas Ronas Dennisas italo mestu kaltinimus atmetė, paneigdamas, jog skundėsi federacijai dėl masės amortizatorių naudojimo.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).