Pasibaigusiame sezone „Sauber“ kartais kalbėdavo apie progresą, bet jis nebuvo pastebėtas rezultatuose – šios ekipos lenktynininkai kovojo tarpusavyje dėl paskutinių vietų peletone. Paskutinėse lenktynėse reikalai pradėjo normalizuotis ir pradedant Japonijos GP etapu, Pascalis Wehrleinas ir Marcusas Ericssonas galėjo stoti į kovą su „Haas“ pilotais. „Sauber“ vadovas Fredericas Vasseuras papasakojo apie tris faktorius, kurie suvaidino didelį vaidmenį komandos progrese.
Fredericas Vasseuras: „Sezono pabaigoje mums pavyko sumažinti bolido svorį, kas ypač padėjo Ericssonui. Paskutinėse lenktynėse jo mašinos svoris atitiko normą. Be to, komanda pradėjo geriau dirbti trasoje ir labai daug ką sužinojo apie padangas“.
Darbui su padangomis komandai padėjo vienas atsitiktinumas: kai vienoje treniruotėje Suzukoje buvo paskelbtas virtualaus saugos automobilio režimas, komandai pavyko labai greitai įšildyti padangas, kai tam atsirado būtinybė.
„Supratę tai, mes išsiaiškinome, kaip reikia ruošti padangas, kad jos greičiau būtų išvestos į darbinės temperatūros diapazoną, - sakė Vasseuras. – Kada mes matome, kad galime vėl kovoti su varžovais, tai motyvuoja pilotus ir visą komandą“.
„Sauber“ tęsia vystymąsi ir iki vasario prie komandos prisijungs dar 20 naujų aerodinamikos specialistų.
„Pirmieji naujokai darbą pradėjo lapkričio 1 dieną. – tęsė Vasseuras.- Palaipsniui ateina ir kiti nauji žmonės. Mes jų darbo rezultatus pamatysime tik kito sezono antroje dalyje“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |