FE. FIA dėl farso Valensijoje kaltina A. F. da Costą

FE. FIA dėl farso Valensijoje kaltina A. F. da Costą
logo 2021 Balandžio 25 d. 11:21, Formula-E

FIA atstovas Fredericas Bertrandas išsakė savo nuomonę apie vakar Valensijoje farsu virtusias „Formulės-E“ lenktynes, kuriose tik šeši sportininkai sugebėjo pasiekti finišą važiuodami normaliu tempu. Anot federacijos atstovo, dalyviams gyvenimą apsunkino ilgą laiką varžybose pirmavęs Antonio Felixas da Costa.

Būtent portugalas važiavo pirmas, kai trasoje penktą kartą pasirodė saugos automobilis. Pastarajam pasitraukus, A. F. da Costa starto/finišo liniją kirto iki varžybų pabaigos likus 15 sek. Tad vietoje vieno rato, sportininkai turėjo dar įveikti du ratus.

Tai įvyko po to, kai po kiekvienos saugos automobilio fazės buvo palaipsniui mažinamas bendras energijos kiekis, kurį kiekvienas vairuotojas galėjo sunaudoti. Sprendimus savo nuožiūra priima FIA lenktynių direktorius Skotas Elkinsas. Tad galutinis skaičius nuo standartinių 52 kWh sumažėjo 19 kWh iki 33 kWh.

Viskas baigėsi tuo, jog nemaža dalis sportininkų buvo diskvalifikuoti dėl to, jog lenktynes baigė viršiję leistiną panaudoti energijos limitą. Kita dalis, pasiekė finišą, bet važiuodami neįprastai lėtai. Ir tik maža dalelė sportininkų finišavo važiuodami normaliu tempu, panaudoję pakankamai energijos.

„Nežinau ar tai klaida. Manau, kad tai tiesiog globalus požiūris į lenktynių pabaigą“, - sakė „Formulės-E“ FIA sporto direktorius Fredericas Bertrandas.

„Žinoma, toks Antonio elgesys mus nustebino. Akivaizdu, kad toks jo elgesys apsunkino daugelio sportininkų gyvenimus. Tai netikėtas pasirinkimas, tikriausiai susijęs su daugybe specifinių energijos valdymo būdų. Atsižvelgus į sąlygas, tai buvo sudėtingos lenktynės. Viskas įvyko paskutinėse varžybų sekundėse. Galbūt nebuvo priimtas teisingiausias sprendimas.“

„Priėmus tokį sprendimą, akivaizdu, kad daugeliui sportininkų varžybų pabaiga tapo daug sudėtingesnė. Nes vietoje vieno, dalyviai turėjo įveikti du ratus. Tos 15 sekundžių buvo labai svarbios.“

Į FIA atstovo pareiškimus sureagavo pats A. F. da Costa, kuris neigia galėjęs pasielgti kitaip.

„Atsiprašau, bet aš negaliu sutikti su tokia FIA nuomone. Jeigu aš paskui saugos automobilį būčiau važiavęs dar lėčiau, kiek komandų būtų pateikę protestą dėl mano elgesio? Be to, jeigu aš būčiau važiavęs lėčiau, jie būtų dar labiau sumažinę mums energiją. Tai buvo ta diena, kai mus visus nuo tokios situacijos galėjo išgelbėti FIA“, - socialiniame tinkle rašė A. F. da Costa.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553