Meksiko autodromas pastatytas 2200 metrų aukštyje virš jūros lygio, todėl išretintame ore bus labai svarbios „Formulės-1“ bolidų turbinos ir elektrinis modulis MGU-H, kuris padeda sukti turbinos veleną. Naujoji „Ferrari“ komandos jėgainės hibridinė dalis turi teigiamai atsiliepti raudonųjų automobilių greičiui čia.
„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto jau kalbėjo, kad brolių Rodrigezų vardo autodromo trasa turėtų gerai tikti SF21 automobilio charakteristikoms. Žinoma, apie pergalę šioje trasoje Binotto nekalbėjo. Bet turint galvoje, kad italų ekipa Meksikoje galės būti trečia pagal pajėgumą, būtent „Ferrari“ pilotai galės išspausti sau naudą, jei netyčia sulauksime incidentų tarp dviejų lyderių - „Mercedes“ ir „Red Bull“. Ypač prisimenant, kad Estebanas Oconas su „Alpine“ nugalėjo Vengrijoje, o Danielis Ricciardo su „McLaren“ Monzoje.
Meksikos sostinė yra įsikūrusi daugiau nei 2200 m aukštyje. Išretintame ore į variklio cilindrus patenka mažiau deguonies, o tai reiškia, kad motoras gali sunaudoti mažiau degalų ir jo galingumas mažėja. Todėl čia gerokai išauga turbinos reikšmė, kuri ir tiekia orą į cilindrus.
Meksikoje turbinos dirba maksimaliomis apsukomis, viršijančiomis 150 tūkst. sūkių per minutę. Būtent „Ferrari“ neseniai savo turbinas atnaujino, o taip pat sumontavo visiškai naujus MGU-H su padidintu našumu, kurie montuojami ant turbinos veleno ir elektros pagalba suka kompresorių, tiekianti orą į cilindrus, tuo tarpu kai pati turbina čia to padaryti iki galo nelabai gali.
Kinetinį motorą- generatorių MGU-K „Ferrari“ taip pat turi naują. Aukštikalnių sąlygomis, kai vidaus degimo variklio galia krenta, elektrinės jėgainės dalies vaidmuo didėja.
Neverta pamiršti ir naujojo akumuliatoriaus, kurį dabar taip pat turi „Ferrari“ ir kuris tieks energiją hibridiniam įvadui.
Tačiau Meksikos sąlygomis „Ferrari“ turėtų bijoti jėgos agregato ir stabdžių perkaitimo. Išretintas oras yra mažiau imlus šilumai ir blogiau aušina radiatorius. Būtent SF21 bolidai čia reikalaus geresnio aušinimo nei kitų F-1 komandų mašinos.
Todėl ekspertai spėja, kad italų komanda Meksikai ruošia kitokį aerodinaminį paketą su papildomais ortakiais, nukreiptais link stabdžių ir net papildomomis angomis už piloto kokpito esančiam variklio gaubte. Beje, kažką panašaus Meksikai kuria ir kitos komandos.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 475 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |