„Ferrari“ aerodinamikos vadovas Enrico Cardile įvardijo priežastį, kuri lėmė praėjusio sezono „Red Bull“ sėkmę. Jis kalbėjo apie tai, jog konkurentai rado būdą, kuris leido sumažinti „Red Bull“ bolido svorį.
„Red Bull“ šiemet įdiegė naują technologiją, kuri skiriasi nuo tos, kurią naudojome mes ir „Mercedes“ paskutinius kelerius metus. Gali būti, kad šie aerodinamikos elementai, kuriuos pradėjo naudoti „Red Bull“, suteikia svorio pranašumą. Reikia į tai pažiūrėti labai rimtai.
Apskritai „Red Bull“ yra pats geriausias pavyzdys, kaip sukurti universaliai gerą automobilį, kuris yra geras praktiškai visose srityse. Tiesiog reikia sunkiai dirbti ir turėti konkretų tikslą.
Pats aerodinaminių elementų dydis visose komandose yra praktiškai vienodas. Tai yra atvirojo kodo komponentas, todėl mes tai galime matyti. Ar pats dydis yra milimetru didesnis ar mažesnis, reikšmės neturi. Tačiau „Red Bull“ tiesiog naudojo kitą technologiją“, - kalbėjo E. Cardile.
Primename, jog neseniai apie tai, jog būtent automobilio svorio sumažėjimas lėmė komandos sėkmę kalbėjo ir „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |