Po jėgos agregato keitimo Carlosas Sainzas lenktynes Turkijoje pradėjo tik 19-tas, tačiau nuo pat starto pradėjo greitai atkovoti pozicijas. Jis pakilo į dešimtuką, tačiau sustojimo metu 36-tame rate prarado apie 6 sekundes.
Po to ispanas į trasą išvažiavo paskui Estebano Ocono „Alpine“ ir užstrigo paskui jį dešimčiai ratų. Galiausiai C. Sainzas lenktynėse finišavo aštuntas, tačiau turint galvoje „Ferrari“ tempą su naująja jėgaine – pagal geriausią rato įveikimo laiką Carlosas nusileido tik Valtteri Bottui – ispanas galėjo pretenduoti į kur kas geresnį rezultatą. Nuo 6 vietą užėmusio Pierre'o Gasly „Ferrari“ sportininkas atsiliko tik 7 sek.
„Pats sustojimas užtruko gana trumpą laiką, - aiškino „Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto, kalbėdamas apie užtrukusį sustojimą. - O štai signalas, kuris leidžia pradėti judėjimą ir kuris po FIA sprendimų dabar įjungiamas rankiniu būdu užbaigus padangų keitimo darbus, į sistemą taip ir neatėjo.
Gedimas buvo kažkur tarp rankinio jungtuko ant veržliarakčio ir signalą duodančios sistemos. Mes įdėmiai viską išnagrinėsime. Labai pikta, kad taip atsitiko, todėl, kad pats sustojimas buvo labai greitas“.
Vėliau pats C. Sainzas pridūrė: „Manau, kad Turkijoje buvo ne ta diena, kai reikėjo labai liūdėti. Man pavyko daug ką aplenkti, ypač pirmoje lenktynių dalyje. Mes sumažinome nuostolius dėl motoro keitimo, toks buvo tikslas. Dėl strigusio sustojimo aš praradau labai daug laiko paskui Oconą. Nemanau, kad sugebėsiu greitai tai užmiršti, tuo tarpu kai lenkdamas varžovus, malonumo turėjau daugiau nei nusivylimo“.
Po Turkijos GP C. Sainzas lieka šeštoje asmeninės įskaitos vietoje, bet jo komandos partneris Charlesas Leclercas atsilieka tik puse taško.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2025 sezono taškai: | 652 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
Pilotas: | Carlosas Sainzas | 2025 sezono taškai: | |
Komanda: | Ferrari | Amžius: | 30 m. |