„Ferrari“ iki šiol neperpranta Michaelio Schumacherio bolido variklio gedimo Japonijos GP lenktynių metu priežasčių.
Komanda nustatė, kad gedimą sukėlė neatlaikiusi viršutinė vožtuvu dalis. Nors tokio pat modelio elementas buvo naudotas ir keleriose pastarosiose lenktynėse, iki šiol jis niekada nepavedė.
“Tai pirmas toks atvejis ir jis visiškai nesusijęs su tuo, kas nutiko Felipe varikliui (Kinijos GP treniruočių metu – red. past.). Atliksime papildomus tyrimus, kad išsiaiškintume, kodėl patyrėme gedimą, tačiau šie du atvejai tikrai nesusiję. Gedimas įvyko toje pačioje dalyje, tačiau jis buvo visiškai skirtingas“, - pareiškė „Ferrari“ atstovas spaudai Luca Colajanni.
„Keista tai, kad sugedo ne ką tik pradėta naudoti dalis. Tai nutiko Suzukoje (Japonijos GP – red. past.), nors galėjo atsitikti ir Hockenheime (Vokietijos GP – red. past.). Tai galėjo nutikti bet kada. Labai gaila, kad tai nutiko būtent dabar“, - pažymėjo jis.
Variklis M.Schumacherio bolide sugedo jam pirmaujant Japonijos GP lenktynėse. Šis įvykis beveik palaidojo vokiečio galimybes kovoti dėl šių metų „Formulės-1“ čempiono vardo. Prieš paskutinį pirmenybių etapą jis nuo Fernando Alonso („Renault“) atsilieka 10 taškų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).