„Ferrari“ nereikalaus iš C. Leclerco vairuoti atsargiau

„Ferrari“ nereikalaus iš C. Leclerco vairuoti atsargiau
logo 2023 Gegužės 13 d. 19:37, Ferrari

„Ferrari“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Jockas Clearas, dirbdamas su Charlesu Leclercu gerai ištyrė jo charakterį, kadangi jis nuo 2019 metų yra atsakingas už monakiečio profesionalų parengimą. J. Clearo nuomone, klaidos ir avarijos, kurias trasoje daro jo 25 metų auklėtinis, kažkuria prasme atspindi jo psichologinę būseną.

Melburne Leclercas pasitraukė pirmame lenktynių rate po susidūrimo su Lance'u Strollu, o Baku sugadino mašiną kvalifikacijoje, kuris vyko prieš šeštadienio sprintą, nors vis tiek startavo iš „pole“, o Majamio kvalifikacijos finale pateko į kur kas rimtesnę avariją ir tai neleido jam starte pakilti aukščiau 7 pozicijos.

Tačiau pati „Ferrari“ komanda teigia, kad ji neįsakys Leclercui ateityje vairuoti kur kas atsargiau ir ramiau. Paklaustas apie monakiečio klaidas, J. Clearas sakė: „Gali būti, jog tai kažkuria prasme atspindi jo psichologinę būseną, nes jam tenka kovoti su „Red Bull“ sportininkais, kurie turi ryškiai greitesnes mašinas. Jis paprasčiausiai stengiasi parodyti, ko jis yra vertas kaip lenktynininkas, nors galiausiai, žinoma, fizikos dėsniai yra stipresni.

Mes nesiruošiame jam sakyti: „Charlesai, reikia važiuoti ramiau“. Sezono eigoje jis gali pademonstruoti labai gerus rezultatus kvalifikacijoje ir tai leidžia jam ne vienose lenktynėse startuoti iš labai gerų pozicijų, kaip, pavyzdžiui, buvo Baku.

Majamyje su mašina nebuvo ypatingų sunkumų, ji dirbo pakankamai efektyviai, todėl jis pajautė galimybę pakovoti dėl „pole“, bet atrodo, kad kažkiek persistengė“.

Nors praėjusį savaitgalį abu „Ferrari“ lenktynininkai skundėsi gana nervingu SF-23 elgesiu, Clearas nesutinka, kad tai susiję su bolido trūkumais.

„Tai yra tipiška visiems bolidams. Maxas Verstappenas kvalifikacijos finale irgi turėjo tokią problemą, - priminė inžinierius. - Pasekmės nebuvo tokios dramatiškos, tačiau jam teko nutraukti greitąjį ratą, kadangi bolidas prarado stabilumą atakuojant tą patį kelkraštį 6 posūkyje.

Kai mašina, kurios prispaudžiamoji jėga priklauso nuo žemės efekto, atakuoja kelkraščio bortelį, ji kuriam laikui akimirksniu praranda labai didelį procentą prispaudžiamosios jėgos. Mes matėme, kaip Leclerco „Ferrari“ nubraukė dugnu 6 posūkio kelkraštį ir tuo momentu suvaldyti bolidą yra gana sunku.

Likimo ironija yra ta, jog tai patvirtina, kad mums pavyko pasiekti stabilesnio SF-23 elgesio važiuojant dideliu greičiu. Kvalifikacijoje Charlesas jautė, kad paskutiniame bandyme galima pakovoti dėl „pole“, bet vairavo labiau agresyviai nei reikėjo“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983