Ilgametė „Ferrari“ bendradarbiavimo partnerystė su tabako pramonės gigantu „Philip Morris“ artėja prie pabaigos. Italijos dienraštis „Gazzetta dello Sport“ rašo, kad šiuo metu „Ferrari“ intensyviai ieško pagrindinio rėmėjo kitiems metams.
Abiejų pusių bendradarbiavimas prasidėjo 1973 metais, ant „Ferrari“ bolidų tada atsirado „Marlboro“ logotipai. Per ilgus 48 metus keitėsi ir partnerystės sąlygos priklausomai nuo tabako reklamą ribojančių įstatymų, o paskutiniais metais prekės ženklo „Mission Winnow“ reklamos komanda negalėjo naudoti kai kuriuose etapuose dėl tose šalyse galiojančių griežtų ribojimų.
Kontraktas su „Philip Morris“ „Ferrari“ komandai kasmet atnešdavo po 125 mln. eurų pajamų, bet šiais metais jis baigia galioti. Abi pusės gali pratęsti bendradarbiavimą, tačiau jau ne kaip pagrindinio komandos rėmėjo statusu.
„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto: „Mūsų kontraktas baigiasi, bet mes vedame derybas su „Philip Morris“. Mūsų tarpusavio santykiai labai gerai, pažiūrėsime, kaip įvykiai vystysis artimiausiais mėnesiais. Labai tikėtina, kad jie liks su mumis, tačiau tikrai ne pagrindinio rėmėjo vaidmenyje“.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 475 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |