„Ferrari“ paaiškino klaidas su C. Leclerco strategija

„Ferrari“ paaiškino klaidas su C. Leclerco strategija
logo 2022 Birželio 03 d. 10:03, Ferrari

Ferrari“ vyriausiasis strategas Inaki Rueda smulkiai paaiškino jų komandos padarytas klaidas su Charleso Leclerco strategija per Monako GP etapo lenktynes. Monakietis užtikrintai pirmavo namų lenktynėse, bet komandos apsiskaičiavimai atėmė ne tik Charleso šansus į pergalę, bet ir finišą ant podiumo.

Inaki Rueda: „Su Charlesu mes padarėme dvi klaidas – pirmoji buvo, kai mes jį bandėme sugrąžinti į trasą priešais Sergio Perezą. Carloso Sainzo atveju mes per daug vėlai supratome, kad jis sugrįš į trasą paskui Perezą, tuo tarpo kai Leclercas turėjo pakankamą pranašumą ir mes galvojome, kad jo pakaks po sustojimo likti prieš Sergio.

18 rato pradžioje Charleso pranašumas prieš Perezą buvo apie 10 sekundžių. Mes supratome, kad meksikietis sumažins atsilikimą, kadangi matėme, kad su tarpinėmis padangomis jis važiavo greičiau nei Leclercas su lietaus. Mes vertinome ir kitų lenktynininkų greitį, matėme telemetrijos duomenis ir manėme, kad 10 sek. pranašumas sumažės iki 5 sek., 4 sek., o blogiausiu atveju – iki 3 sek.

Rato eigoje mes matėme, kaip pranašumas tirpo iki 7,6,5 ir 4 sekundžių. Baseino posūkio zonoje mes paskutinį kartą gavome duomenis realaus laiko režimu, kurie rodė, kad po Charleso sustojimo jis į trasą sugrįš viena sekunde priešais Perezą. Tačiau mes nesitikėjome, kad Sergio savo ratą nuvažiuos net 9 sek. greičiau – ir tuo momentu Leclercas prarado lyderystę“.

Rueda pridūrė, kad antroji „Ferrari“ klaida buvo susijusi su sprendimu surengti dvigubą sustojimą, kurį italai vadina „doppio“: „Mes norėjome savo sportininkams uždėti „slick“ padangas ir 21 rate nutarėme, kad trasa yra pakankamai išdžiūvusi tam.

Mes planavome išsaugoti C. Sainzo lyderystę lenktynėse ir vienu metu norėjome, kad Charlesas „pakirstų“ Perezą, taip galėtumėm finišuoti pirmoje ir antroje vietose. Kaip mūsų lenktynininkai artėjo prie serviso juostos, mes atlikome skaičiavimus ir įvertinome tarpą tarp jų, kuris tuo metu buvo 5 sekundės – mes nusprendėme, kad atėjo laikas dvigubam sustojimui.

Komfortiškam „doppio“ atlikti skirtumas tarp bolidų turi būti šešios sekundės, ties įvažiavimu į techninio aptarnavimo zoną jis buvo tik 3,5 sek.

Mes paskutiniu momentu bandėme palikti Charlesą trasoje, bet jau buvo per vėlu – jis jau buvo pasukęs į boksus. Dėl to sustojimo metu Leclercas prarado dvi sekundes, kurios turėjo kritinę reikšmę ir leido Verstappenui ratu vėliau sugrįžti į trasą prieš Charlesą.

Komanda jaučia dvejopas emocijas po Monako etapo. Iš vienos pusės, buvo daug ko gero, bet buvo ir to, kuo nesididžiuojame. Bazėje Maranelle mes viską išnagrinėjome, atnaujinome savo veiklos instrukcijas ir procedūras, kad į lenktynes sugrįžtumėm stipresniais po gautos tokios patirties“.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 151
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983