„
Ferrari“ lenktynininkas Kimi Raikkonenas atskleidė, kad jo komandos draugas Felipe Massa bent penktadienio treniruočių metu naudos kinetinės energijos rekuperacijos sistemą (KERS). Suomis, tuo tarpu, bent rytoj šio įtaiso dar nenaudos.
„Rytoj jo nenaudosiu. Jis rytoj bus naudojamas kitame bolide, ir tuomet priimsime sprendimą, kuria linkme eiti toliau. Norime <...> palyginti du bolidus ir pažiūrėti, koks iš to skirtumas“, - pareiškė 2007 m. „Formulės-1“ čempionas.
K. Raikkonenas neslėpė abejonių KERS efektyvumu, tačiau pripažino, jog, jei šis įtaisas būtų buvęs naudojamas Kinijoje, „Ferrari“ bolidai būtų galėję važiuoti bent šiek tiek greičiau.
„Kai kuriose vietose naudojant jį tikriausiai gali važiuoti greičiau, tačiau bolidas paskutinėse lenktynėse po kvalifikacijos nebuvo toks jau prastas. Naudojant jį ten galėjome būti greitesni, tačiau didelio skirtumo – su juo ar be jo važiuojame – mums nėra“, - teigė jis.
Teigiama, jog naudojant KERS dėl didesnio K. Raikkoneno svorio „Ferrari“ mechanikams kyla didelių problemų paskirstant balastą jo bolide. F. Massa, tuo tarpu, yra bent keliais kilogramais lengvesnis, todėl šiuo atžvilgiu turi pranašumą prieš savo komandos draugą. Tiesa, italų ekipa šią problemą skuba spręsti – specialiai suomiui buvo sukurta lengvesnė bolido versija, kurios atsparumo avarijai bandymai buvo vykdomi tik vakar, trečiadienį.
„McLaren“ komandos nuomone, Bahreine dėl Sakhiro trasos charakteristikų – ilgų tiesiųjų ir stipraus stabdymo zonų – KERS turėtų suteikti kaip niekada daug naudos. Be šios ekipos pilotų, sistemą čia turėtų naudoti ir „BMW Sauber“ pilotas Nickas Heidfeldas, o „Renault“ dėl įtaiso, kaip ir „Ferrari“, žada apsispręsti tik po penktadienio treniruočių.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).