Vakar „Formulės-1“ prezidentas Stefano Domenicali netikėtai pareiškė, kad „Formulė-1“ gali atsisakyti hibridinių jėgos agregatų ir sugrįžti prie atmosferinių variklių nuo 2030 metų. Spaudos konferencijoje Imoloje „Visa RB“ sportininko Danielio Ricciardo paprašė prisiminti, kokie buvo atmosferiniai 2,4 litro darbo tūrio V8 motorai „Formulėje-1“ iki 2014 metų.
Danielis Ricciardo: „Kai aš pradėjau lenktyniauti F-1, tai variklis veikė kur kas garsiau. Tu tiesiog laukei, kad jis užsivestų tau už nugaros. Ir kai tai įvykdavo, pajusdavau, tarsi kažkas tau tranko per nugarą. Gali būti, kad aš jusdavau tokius pojūčius todėl, kad neturėjau patirties ir aš buvau prigąsdintas, kaip F-1 yra pavojinga. Kai variklis pradėdavo veikti, jis dirbdavo gąsdinančiai.
Nežinau, ar aš jausčiau tokius pojūčius, jei debiutuočiau „Formulėje-1“ dabar, nes dabar – visai kitokia jėgainė ir jos garsas visai kitoks. Anksčiau garsas buvo labai svarbi variklio dalis. Jis skambėjo tarsi laukinis žvėris, norintis išsiveržti iš narvo. Todėl aš tiksliai atsimenu tą jausmą. Būdavo baisoka.
Bet kai tik mes išvažiuodavome į trasą ir tas motoras atsidurdavo savo stichijoje, lenktynininkai pasijusdavo komfortiškai prie vairo. Boksuose tu laukdavo variklio užvedimo ir suprasdavai, jog netrukus viskas taps labai rimta. Tai būdavo kietas ir gąsdinantis jausmas“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |
Seniau ir žolė žalesnė buvo, ir papai pas mergas didesni.
Seniau ir žolė žalesnė buvo, ir papai pas mergas didesni.
man kaip TV ziurovui, tai dzin tas garsas, nera skirtumo ar 800 ar 600... skaityti daugiau