Kaip praneša „Motorsport“, net Kalėdos nesulėtino darbų tempų Maranelle, „Ferrari“ bazėje. Pranešama, kad visi skyriai dirba pagal griežtą planą, kurį patvirtino dar buvęs komandos vadovas Mattia Binotto.
Pats italų specialistas, kuris Skuderijai vadovavo ketverius metus, jau paliko darbo kabinetą, o jį pakeitęs Fredericas Vasseuras pareigas praės eiti tik nuo sausio 9 dienos. Nežiūrint į tai, naujasis 2023 m. bolidas, kurio indeksas dar nepaskelbtas, jau įgauna pirmuosius bruožus.
„Ferrari“ jau suspėjo ne tik pagaminti pagrindinius važiuoklės elementus, juos surinkti, bet ir sumontuoti kai kurias mažesnes detales. Kartu neaiškus klausimas, ar nauja mašina jau atliko privalomuosius FIA saugumo bandymus, be kurių neįmanoma automobilio homologacija.
Pati komanda apie tai kol kas nieko nepranešė, šaltiniai iš šalies irgi apie tai nieko nekalba.
Kita vertus, be šių privalomų važiuoklės bandymų neįmanomas tolimesnis darbas – kam eikvoti resursus ir laiką, jei yra tikimybė, jog mašiną reikės perdaryti? Taigi, greičiausia, kad su naujojo automobilio homologacija viskas yra gerai.
Tuo tarpu variklių departamente vyrauja tyla. Iš vienos pusės, motoristams jau pavyko išspręsti jėgos agregato patikimumo problemas, kurios komandai labai daug kainavo 2022 m. sezone. Iš kitos pusės, nuo naujojo sezono jėgainėms taip pat pradeda galioti biudžetų limitai. Todėl „Ferrari“ iš anksto numatė apriboti darbo stende laiką, kad galėtų pasiruošti naujoms sąlygoms.
Skuderijos koridoriuose vis labiau jaučiamas Benedetto Vignos buvimas - „Ferrari“ kompanijos generalinis direktorius nusiteikęs labai aktyviai dalyvauti F-1 komandos veikloje...
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 151 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |