„Ferrari“ ruošiasi karui

„Ferrari“ ruošiasi karui
logo 2004 Spalio 24 d. 12:38, Ferrari
Ferrari“ kol kas nepateikė jokių oficialių komentarų dėl vakar visų kitų „Formulės-1“ komandų pateikto pasiūlymo, kaip sumažinti kaštus paketo, tačiau, pasak italų spaudos, ekipa ruošiasi karui dėl savo garbės.
Italų ekipos vadovas Jeanas Todtas šiandien, po lenktynių Brazilijoje, ruošiasi susitikti su žiniasklaida ir išdėstyti „Ferrari“ nuomonę šiuo klausimu.
1. Visų komandų pareiškimas buvo padarytos vien tik tam, kad paniekinti „Ferrari“ ir jos pasiekimus lenktynių trasose.
2. „Ferrari“ nebuvo pakviesta į šeštadienio komandų vadovų susitikimą, kurio metu buvo priimtas skandalingas pasiūlymų paketas. Su juo ekipos atstovai buvo supažindinti tik po to, kai minėtas dokumentas jau buvo pristatytas žiniasklaidai.
3. „Ferrari“ nesiruošia sutikti su pasiūlymų paketu, nes jis pakenktų jos partneriams „Bridgestone“ ir didžiulėms jų investicijoms „Formulėje-1“.
4. „Ferrari“ mano, kad kaštų mažinimo galima siekti kitais būdais, pvz., atsisakyti prabangių kilnojamų ekipų būstų, naudojamų lenktynių savaitgalių metų, bei nestatyti didžiulių techninių bazių (akivaizdus nurodymas į „McLaren“ ekipą, neseniai pasistačiusią naują Paragono bazę, – red. past.).
Vakar visos „Formulės-1“ komandos, išskyrus „Ferrari“, pasiūlė mažinti bandymų kiekį. Pasak jų, reikia susitarti su padangų gamintojais ir kiek įmanoma arba visiškai atsisakyti jų produkcijos bandymų. Taip pat siūloma gerokai apriboti bandymų skaičių sezono metu – iki 10 bandymų dienų vienu bolidu. Pasiūlyme teigiama, kad bandymams reikėtų skirti po keturias valandas kiekvieno lenktynių savaitgalio penktadieniais. Šių bandymų metu visiškai negaliotų lenktynių savaitgalio apribojimai varikliams ir padangoms.
Neoficialių šaltinių teigimu, ekipos taip pat svarstė galimybę visiškai atsisakyti vieno iš padangų tiekėjų – „Michelin“ arba „Bridgestone“ – produkcijos, tam, kad užbaigtų padangų karą, bei pateikti reikalavimą FIA dėl to, kad iki 2007 m. pabaigos toliau tęsti 3,0 l V10 formato variklių naudojimą ir išreikšti susirūpinimą, kad naujasis formatas – 2,4 l V8 formato – buvo pritaikytas išimtinai „Ferrari“ komandai. Pirmąjį punktą sutarę, kad tai neįgyvendinama iškart, atmetė visi. Antrasis punktas buvo atmestas, siekiant gauti „Sauber“ ekipos pritarimą dėl likusių siūlymų.
Tam, kad šie pasiūlymai įsigaliotų, būtinas visų ekipų, tarp jų ir „Ferrari“, pritarimas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553