„Ferrari“ sutiko su 2026 m. variklių taisyklėmis (3)

„Ferrari“ sutiko su 2026 m. variklių taisyklėmis
logo Sausio 16 d. 20:07, Pirelli

Daugelį mėnesių „Ferrari“ nesutiko registruotis kaip naujosios kartos jėgos agregatų gamintojas, kurie „Formulėje-1“ bus naudojami nuo 2026 metų. Konfliktas su FIA buvo nuėjęs taip toli, kad Skuderijos atstovai nebuvo pakviesti į eilinį motoristų posėdį.

Principiniu klausimu „Ferrari“ visą tą laiką buvo „Red Bull Powertrains“ statusas - „Red Bull“ variklių gamybos padalinys. Pati „Red Bull“ mano, kad jų RBPT reikia laikyti nauju gamintoju – net nežiūrint į tai, kad ši ekipa toliau naudoja „Honda“ kompanijos techninį potencialą.

Motorų gamybos naujoko statusas numato tam tikrų privilegijų – tai leistinos papildomos 25 mln. dolerių investicijos per trejus metus ir daugiau darbo valandų dinamometriniame stende. Tai turėtų padėti debiutantams ir „Audi“ atveju tai niekam nekėlė jokių abejonių. Tuo tarpu „Ferrari“ nenorėjo sutikti, kad tokios lengvatos būtų taikomos ir RBPT.

Be kita ko, „Ferrari“ pastaruoju metu vis dažniau susileisdavo ginčytinais atvejais ir Italijoje tai buvo laikoma kaip politiniu nuolaidžiavimu „Formulėje-1“.

„Corriere dell Sport“ rašo, kad „Ferrari“ derybos su FIA nuvedė prie to, kad „Ferrari“ šiuo atveju iškėlė savo sąlygas. Komanda liko viena šioje kovoje su visais likusiais – galiausiai italų ekipos bosai žengė žingsnį atgal ir pasirašė visus dokumentus.

Tačiau kalbėti apie galutinius šios istorijos rezultatus dar yra anksti. „Ferrari“ iškėlė savo sąlygas FIA, kurių esmė nėra žinoma. Tuo tarpu, pasak spaudos, iš pasitarimų posėdžio salės „Ferrarai“ atsovai išėjo su šypsenomis veiduose.

Greičiausiai, federacija kažkokių nuolatų Skuderijai padarė. „Ferrari“ vargu ar atsisakė turimos veto teisės mainais į ką nors rimto, tačiau, pasak ekspertų, šįkart ir vėl nugalėjo FIA.

Čempionatas išvengė susiskaldymo ir skandalo, kurie rimtai smogtų „Formulės-1“ įvaizdžiui, o „Red Bull“ vis dėlto pasiekė savo ypatingo statuso.

O ką gi gaus „Ferrari“? Pagal gandus, kad jie gavo teisę ateityje turėti daugiau įtakos priimant svarbiausius sprendimus.

Pavyzdžiui, „Audi“ nesenia užblokavo 3D spausdinimo technologijos naudojimą gaminant variklio elementus (karterį, cilindrų bloko galvutę ir kt. detales). Dėl to visi gamintojai turėjo sugrįžti prie senos detalių liejimo technologijos.

Kaip seksis „Ferrari“ ateityje veikti FIA sprendimus, parodys laikas. Tačiau kol kas Skuderija tik praranda pozicijas...

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2023 sezono taškai: 554
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Komentarai (3)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
montoyja
IP: a079c30 | 01/17 12:29 Atsakyti
Kaip gali Audi kažka užblokuoti jeigu jie net nedalyvauja lenktynėse.
giedriusx3
IP: 7bbc12a | 01/17 11:40 Atsakyti
"„Ferrari“ pastaruoju metu vis dažniau susileisdavo ginčytinais atvejais"
Nu ir myžniai...
RBR
IP: 40d649b | 01/16 21:05 Atsakyti
Matyt Audi 3D spausdintuvas per brangus, neiperka😀
×

TOP naujienos