Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) priminė „Formulės-1“ komandoms, kad bet kokių į aktyvią pakabą panašių sistemų naudojimas prieštarautų galiojančioms taisyklėms.
Lenktynes reguliuojanti organizacija taip sureagavo į vis didėjantį ažiotažą dėl esą „Red Bull“ boliduose įrengtos važiuoklės aukščio savaiminio reguliavimo sistemos.
Nors energinių gėrimų gamintojo valdoma komanda kategoriškai neigia naudojanti tokį įtaisą, varžovai, ypač „McLaren“, atvirai ėmė kalbėti apie aktyvią pakabą primenančių sistemų įrengimą savo boliduose jau artimiausiuose čempionato etapuose.
FIA trečiadienį komandoms priminė, kad bet koks įtaisas ar veiksmas, kečiantis pakabos reguliavimą laikotarpyje nuo kvalifikacijos iki lenktynių neatitiktų galiojančių taisyklių. Be to, organizacija pažymėjo mananti, kad techniniam reglamentui prieštarautų ir bet kokia pastovią bolido prošvaisą palaikanti sistema.
Įdomu tai, kad FIA dar praėjusį šeštadienį apžiūrėjo „Red Bull“ bolidą ir nenustatė jokių taisyklių pažeidimų. Nepaisant to, konkurentai neatsisakė įtarimų ir patikino patys ruošiantys aktyvios pakabos sistemas, turinčias suteikti pranašumą kvalifikaciniuose važiavimuose.
Papildomi pakabos elementai esą leistų kvalifikacijoje naudoti žemą puikių aerodinaminių charakteristikų bolidą, o lenktynėse, net ir pripylus daugiau nei šimtą kilogramų degalų, automobilis būtų pakankamai pakilęs nuo kelio paviršiaus. Būtent tokiu išradimu ir yra įtariama „Red Bull“.
Paskutiniais duomenimis, „McLaren“ tokį įtaisą ketina naudoti jau Kinijos GP lenktynių savaitgalio metu. BBC žurnalistų teigimu, naujovė komandos bolidą turėtų pagreitinti 0,3 sek. kiekviename rate.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).