Toliau vykdydama kaštų mažinimo politiką, Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) nusprendė nuo 2008 metų „Formulėje-1“ apriboti vėjo tunelių ir kompiuterinių skysčių bei dujų dinamikos skaičiavimų naudojimą.
FIA sprendimu, komandos galės naudoti tik 1 vėjo tunelį, tik 5 dienas per savaitę, 8 valandas ir ne daugiau kaip 15 kartų per dieną. Tunelyje nuo 2008 metų bus leidžiama naudoti tik 60 procentų mastelio bolido modelį, tik įprasto atmosferos slėgio orą, o maksimalus vėjo greitis tunelyje bus apribotas iki 50 m/s (180 km/val.).
Be to, FIA uždraudė aerodinamikos elementų patikrinimo tikslais vykdomus bandymus važiuojant tik tiesia linija. Nuo šiol treniruotėse bus leidžiama naudoti tik pilnas federacijos aprobuotas trasas.
Tam, kad būtų išvengta darbo vėjo tunelyje praradimo kompensuojant šį kompiuterizuotais skysčių ir dujų dinamikos skaičiavimais, FIA nusprendė nustatyti žmonių skaičiaus, galinčio dirbti kiekvienoje komandoje šioje srityje, limitą. Konkreti personalo riba kol kas nepaskelbta.
FIA taip pat apribojo patikrinimus ant stendo, projektavimo ir gamybos procesus, pakabos, stabdžių, hidraulikos sistemų, kėbulo, svorio paskirstymo bandymus trasose bei komandos darbuotojų skaičių lenktynėse.
„Formulės-1“ variklių gamintojai turės pateikti savo gaminių pavyzdžius FIA homologacijai ne vėliau 2008 metų kovo 31 dienos. Patvirtinti agregatai be modifikacijų turės būti naudojami iki 2017 metų imtinai.
Įdomu tai, kad kinetinės energijos panaudojimo sistemų, kurias „Formulėje-1“ bus leista naudoti nuo 2009 metų, kūrimui FIA paliko visišką laisvę.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).