FIA atliks tyrimą dėl procedūros, dėl kurios Japonijos GP lenktynėse į trasą išvažiavo gelbėjimo automobilis.
„Ferrari“ sportininkas Carlosas Sainzas patyrė avariją jau pirmame rate. Dėl to trasoje pasirodė saugos automobilis.
Netrukus įvykio vietoje pasirodė ir transporto priemonė, su kurios pagalba turėjo būti pašalintas „Ferrari“ automobilis. Bet tai įvyko dar tuo metu, kai trasoje važiavo likę lenktynių dalyviai.
Daugelis sportininkų buvo pasipiktinę, kad pašalinė transporto priemonė trasoje pasirodė taip anksti, tuo metu, kai jie dar važiavo paskui saugos automobilį.
Dalis net prisiminė Japonijoje prieš aštuonerius metus įvykusią tragediją, kuomet į traktorių atsitrenkė ir dėl patirtų traumų mirė Jules Bianchi.
„Nors įprasta praktika yra pašalinti sustojusius bolidus saugos automobilio fazės metu ar tada, kai trasoje mojuojamos raudonos vėliavos, dėl ypatingų aplinkybių ir atsižvelgdama į kelių lenktynininkų atsiliepimus, FIA ketina nuodugniai peržiūrėti įvykius, susijusius su gelbėjimo automobilių panaudojimu Japonijos GP metu“, - teigiama FIA pranešime spaudai.
„Tai yra dalis bendros praktikos, pagal kurią aptariami ir analizuojami visi lenktynių incidentai, siekiant užtikrinti nuolatinį procesų ir procedūrų tobulinimą.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |