Po finišo Melburne „Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas sukritikavo saugos automobilio greitį, kuris, jo nuomone, važiavo labai lėtai. Su Maxu sutiko ir George'as Russellas iš „Mercedes“, pareiškęs, kad „Mercedes“ saugos automobilis yra greitesnis už analogišką „Aston Martin“ techniką.
„Turėdama galvoje paskutinius komentarus dėl saugos automobilio tempo, FIA norėtų priminti, kad pagrindinė saugos automobilio funkcija yra visai ne tame, kad demonstruoti didelį greitį, o tame, kad būtų garantuotas lenktynininkų, maršalų ir oficialių asmenų saugumas, - sakoma FIA paskelbtame pranešime. - Saugos automobilio procedūros turi daug uždavinių priklausomai nuo incidento pobūdžio, įskaitant peletono grupavimą, pravažiavimą per incidento vietą ar nuolaužų zoną saugiu greičiu, greičio tempo koregavimą priklausomai nuo maršalų atliekamų darbų tam tikruose trasos ruožuose.
Saugos automobilio greitis yra nustatomas lenktynių direkcijos ir nėra susijęs su automobilio techninėmis galimybėmis, kurie yra gaminami pagal užsakymą dviejų automobilių gamybos koncernų ir yra pritaikyti permainingoms sąlygoms trasoje ir visada yra vairuojamas patyrusio vairuotojo ir jo padėjėjo.
Saugos automobilio greičio įtaka yra tik antrinis veiksnys paskui jį važiuojančių „Formulės-1“ bolidų važiavimo efektyvumui, nes tai daro vienodą įtaką absoliučiai visiems lenktynių dalyviams, kurie visada yra atsakingi už saugų važiavimą“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |