FIA atsivėrė (101)

FIA atsivėrė
logo 2005 Vasario 03 d. 12:38
FIA (Tarptautinė automobilių federacija) atsivėrė ir išplatino praėjusį penktadienį vykusio susitikimo su „Ferrari“ protokolą bei susirašinėjimo su „Formulės-1“ komandomis ištraukas.
Vieno padangų tiekėjo idėja
Protokole skelbiama, kad FIA kartu su „Ferrari“ pritaria padangų karo užbaigimui ir leidimui „Formulėje-1“ padangas tiekti tik vienam gamintojui. Anksčiau pritarimą šiai idėjai išreiškė ir visos likusios komandos. Todėl prieš numatytą kitą susirinkimą su „Formulės-1“ ekipomis balandžio 15 d., FIA susitiks su padangas dabar tiekiančių „Bridgestone“ ir „Michelin“ atstovais bei pradės derybas su jais.
Vieno padangų tiekėjo atsisakyti norima jau nuo 2006 metų. Kartu, jei pavyks tai įgyvendinti, planuojama grįžti prie padangų be griovelių („slick“ tipo), uždrausti šildančių jas įtaisų naudojimą bei apriboti skirtingų gumos mišinių (nuo kieto iki minkšto tipo) naudojimą iki trijų per sezoną.
Bandymų ribojimas
Federacija su „Ferrari“ aptarė ir bandymų ribojimo klausimą. Šiuo metu devynių „Formulės-1“ komandų ir „Ferrari“ komandos nuomonė skiriasi. Pirmieji norėtų riboti bandymus dienomis, o „Ferrari“ siūlo pravažiuotų kilometrų ribojimą.
FIA teigia, kad bandymus reikia riboti ne komandų tarpusavio susitarimais, o reglamentuoti taisyklėse. Organizacija palankiau žiūri į „Ferrari“ siūlomą bandymams skirto kilometražo ribojimą. Federacija savo siūlomus bandymų apribojimus, kurie taps taisyklių dalimi, planuoja paskelbti po susitikimo su padangų gamintojais.
Kiti galimi pakeitimai
FIA gavo „Ferrari“ pritarimą šiems kaštų mažinimui skirtiems pakeitimams:
• riboti bolidų tobulinimą sezono metu (automobiliai būtų homologuojami);
• reikalauti ilgesnio kai kurių bolido dalių tarnavimo laiko;
• uždrausti atsarginius bolidus;
• standartizuoti kai kuriuos bolido komponentus;
• uždrausti egzotiškų medžiagų naudojimą;
• uždrausti trečiuosius bolidus penktadienio treniruotėse (toliau darant išimtį tik pačioms silpniausioms komandoms, kad šios galėtų pritraukti papildomų rėmėjų lėšų).
Jei pakeitimams balandžio 15 d. vyksiančio susitikimo metu pritars ir kitos komandos, taisyklės bus įgyvendintos jau 2006 metų „Formulės-1“ sezone.
Taip pat buvo sutarta sukurti specialią darbo grupę, kurioje dalyvautų TV ir kitų žiniasklaidos šaltinių atstovai bei lenktynių rengėjai, kuri teiktų pasiūlymus, kaip pagerinti sporto padėtį. Be to, „Formulės-1“ komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone‘as buvo paragintas surengti šiuo tikslu rinkos tyrimą.

Komentarai (101)
DeMeo
| 02/07 19:16 Atsakyti
Arba as kazko nesuprantu arba tikrai nesuprantu krc Jei raso kad FIA dar neivede min 200 ir 300 ms sec, tai tokio ribojimo nera is tikro, arba yra, bet kaip max
T-Ervis
| 02/07 19:10 Atsakyti
DeMeo >> Aš nieko ir neneigiu--turi užtrukti 200ms ir ne trumpiau o ilgiau kiek nori...
DeMeo
| 02/07 18:24 Atsakyti
T-Ervis>> http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=5146 citata: "Anksčiau buvo paskleista žinia, kad FIA ruošiasi iš esmės uždrausti šią technologiją pareikalaudama, kad pavaros perjungimas į aukštesnę turi užtrukti bent 200 milisekundžių, o į žemesnę – 300. Vis dėlto, federacija kol kas to neįgyvendino" tai vis delto kur klaida? Ir be to anksciau kai biski pasipjovem butent remeisi, kad pavaros turi buti perjungiamos butent PER 200 ms (ty ne daugiau, o maziau nei 200ms, kitaip pasakius ribojamas max laikas), be to remeisi lietuvisku saite'u
T-Ervis
| 02/07 17:33 Atsakyti
DeMeo >> Lietuviškame saite įvelta klaida...kuri prieštarauja logikai ir tiek...
DeMeo
| 02/07 15:35 Atsakyti
Cituoju straipsni: " The rules do not indicate that there must be a gap of X milliseconds between changes of gear :)" O dabar cituoju 2001 metu F-1.LT straipsni (http://www.f-1.lt/naujiena.php?id=537): "FIA taisyklėse yra ribojamas tik maksimalus laikas skirtas pavaros perjungimui, kuris sudaro 200 milisekundžių." Tai kaip cia yra? :) Minimalios trukmes vis delto nereguliuoja, tai gali buti nors ir 5 ms... Kazka sumaisei
T-Ervis
| 02/07 15:20 Atsakyti
DeMeo >> Reglamente numatyta kad bėgiai persijungtu ne trumpiau kaip 200ms.
DeMeo
| 02/07 15:18 Atsakyti
T-Ervis>> Tokiam automobiliu gamintojui kaip Ferrari 600 automobiliu (is 4900) atsaukimas gal ir daugoka (virs 10%), bet tai nereiskia, kad nuostoliai siekia tu automobiliu verte ir dar klausimas del ko jie atsaukti? O siaip nuopolis nenuopolis bet tu pasiziurek kiek kiti gamintojai atsaukineja automobiliu ne simtais ir ne tukstanciais o simtais tukstanciu, vadinasi tai yra naturalu.
T-Ervis
| 02/07 15:18 Atsakyti
DeMeo >> Bet ten dar rašoma kad pradinėje fazėje gal ir bus brangi(tik dėl kūrimo darbų bet dėl ilgaamžiškumo atsipirks...
DeMeo
| 02/07 15:13 Atsakyti
T-Ervis>> FIA neuztenka matavimu, jiems reikia breziniu :) O Ferrari uzsimine, kad tokiu pavaru deziu kurimas yra brangus (pats sakei 1 mln. zaliu), o visi dabar labai stradalina (ir tie patys BAR) del babkiu, tad cia vienas is pasiulymu mazint kastus. Siaip sitoj situacijoj kalciausias FIA reglamentas, nes ten neapibrezta kiekia minimali turi but trukme tarp pavaru perjungimo (t.y. galios perdavimo is variklio i vaziuokle pertraukimo trukme). Tame straipsnyje parasyta, kad kitos komandos SPEJA, kad Ferrari technologija GALBUT atsilieka. Be to is kur patys Ferrari zino apie BAR pavaru deze?
Cayenne
| 02/06 22:06 Atsakyti
Tipo be Ferrari negali padaryt pakeitimu. FIA vietoj as tai buciau *** ka galvoja Ferrari jei visos 9 kitos komandos galvoja kitaip.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas