FIA kol kas atidėjo priemonių įsigaliojimą, pagal kurias bus kontroliuojamas bolidų svyravimas tiesiosiose važiuojant dideliu greičiu iki Prancūzijos GP etapo, kuris prasidės liepos 22 dieną. Taigi, „Formulės-1“ komandos dar turi beveik tris savaites šios naujovės įdiegimui pasiruošti.
Prieš dvi savaites Kanadoje federacija nutarė įsikišti į bolidų šokinėjimo tiesiosiose situaciją, motyvuodama tai lenktynininkų saugumu ir jų sveikata – komandoms buvo išsiuntinėta speciali direktyva šiuo klausimu.
Norėdama panaikinti šio nemalonaus reiškinio pasekmes, FIA įveda ypatingą kontrolinį parametrą, numatantį vertikalų pagreitėjimą mašinai svyruojant ir tai turėtų užtikrinti priimtiną šio svyravimo lygį. Ir komandos privalės šio normatyvo laikytis – esmė tame, kad jei kurie nors bolidai neatitiks įvesto parametro, teks koreguoti automobilio reguliavimą, didinti prošvaisą ir pan.
Per Kanados GP dienas FIA specialistai jau surinko tam tikrą kiekį duomenų, išanalizavo juos ir prieš Didžiosios Britanijos GP komandos iš federacijos gavo naujas instrukcijas.
Tačiau bolidų svyravimas bus pradėtas tikrinti tik nuo Prancūzijos GP, kad visi pasaulio čempionato dalyviai turėtų laiko imtis kokių nors konkrečių priemonių: „Mes nustatėme parametrą šiam reiškiniui kontroliuoti, komandos jau gavo šią informaciją, kuri leis joms per du artimiausius etapus atlikti nuosavą analizę ir apsispręsti, kokius pakeitimus teks joms atlikti (jei apskritai bus tai reikalinga), kad mašinos atitiktų tą techninę direktyvą, kuri įsigalios nuo Prancūzijos GP pradžios“.
FIA taip pat įvedė naujus ribinius parametrus bolido dugno elementų kietumui, kurie taip pat veikia mašinos svyravimą, nes tai yra tiesiogiai susiję su nauja technine direktyva.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |