FIA domisi „IndyCar“ išbandyta „Halo“ alternatyva (13)

FIA domisi „IndyCar“ išbandyta „Halo“ alternatyva
logo Vasario 12 d. 00:18, IndyCar

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) atidžiai stebi ir bendradarbiauja su „IndyCar“ čempionatu, kuris praėjusią savaitę pirmą kartą išbandė „Halo“ alternatyvą.

Po daugiau nei du metus trukusių bandymų ir minėtos „Halo“ tobulinimo darbų, FIA nusprendė, kad ji turi būti naudojama F-1, F-2, FE bei kituose vienviečiuose atvirų ratų bolidų čempionatuose.

Praeityje „Formulės-1“ važiavimų metu buvo išbandytos galvos saugos sistemos alternatyvos, bet FIA pasirinko „Halo“ kaip geriausią variantą.

Praėjusią savaitę „IndyCar“ Finikso ovale išbandė savo galvos apsaugos sistemą, kuri sulaukė teigiamų įvertinimų. FIA saugumo delegato Laurento Mekieso teigimu, federacija stebi kaip amerikiečiams sekasi vystyti sukurtos saugos sistemos koncepciją.

[youtube id=20uRK5bhhIA]

„Žinoma, kad mes ją matėme. Kalbant apie saugumą, mes artimai bendradarbiaujame su įvairių čempionatų atstovais. Keturis kartus per metus mes susitinkame aptarti saugumo klausimų. Taigi, mes susitinkame su „IndyCar“, NASCAR, „V8 Supercars“ atstovais, tad žinome apie jų vykdomus projektus“, - sakė L. Mekiesas.

„Jie žino ką mums pavyko pasiekti kuriant ir tobulinant „Halo“ sistemą. Tuo tarpu mes žinome kaip jiems sekasi vystant kitas idėjas. Manau, kad dabar visiems aišku kokių privalumų ir trūkumų turi kiekviena sistema. Džiugu, jog „IndyCar“ intensyviai dirba tam, kad įgyvendintų savo idėjas. Artimiausiu metu planuojame su jais apie tai pasikalbėti.“

„Kalbant apie bandymus, mes visada dalinamės informacija apie bandymus bei sistemos tobulinimo darbus. Mes paprašėme „IndyCar“, kad jie atliktu visus smūgio bandymus, kuriuos mes buvo atlikę bandydami savo sistemą. Mes buvome susitikę su jais ir kompanijos, gaminančios sistemą, atstovais. Keičiamės informacija, kad abi pusės turėtų ko pasimokyti viena iš kitos.“

„Vienas iš svarbiausių klausimų, į kurį reikia atsakyti kuriant ir tobulinant tokias sistemas: nuo ko bandome apsisaugoti? Paprasto atsakymo į šį klausimą nėra. Šiuo atveju niekas neklysta ir nė vienas nėra teisus. Kiekvienas pasirenka nuo ko nori apsisaugoti. Priėmus sprendimą reikia susitaikyti, kad tam tikrais atvejais sistema gali nepadėti ar nebūti tokia naudinga kaip buvo tikėtasi.“

„Praeityje nustatėme skirtingus saugumo lygius. Skydo, kurį išbandėme pernai Silverstoune, saugumo lygis buvo sumažintas, tad svarbu rasti tinkamą kompromisą. Labai gerai, kad toks svarbus čempionas kaip „IndyCar“ daug dirba saugumo srityje. Kaip jau minėjau anksčiau, mes su jais glaudžiai bendradarbiaujame.“

[gallery id=1296 rand=rand]

Komentarai (13)


menesis
| Vasario 16 d. 13:18
Atrodo normaliai. Retai matant IndyCar automobilius, nelabai atkreipia dėmesį. Kaip kabrioletas. Ar motociklas. Ar koks LMP2 bolidas be stogo.
Kilgoras Trautas
| Vasario 14 d. 11:13
Karaliux, patikek jau seniai nebe naujiena hidrofobines dangos
https://www.youtube.com/watch?v=BvTkefJHfC0
https://www.youtube.com/watch?v=OzN8uI5USXM
Karaliux
| Vasario 13 d. 00:07
Klepsidra
| Vasario 12 d. 22:01

Kaip sekasi dabar su valytuvais ant salmu? Laukas gal kazkoks yra?

Ar tu galvoji, kad lenktynininkai lietuje per šalmą dabar mato taip, kaip jie norėtų matyti ir lietus jiems visiškai netrukdo tam? shieldas/widescreenas matymą dar pablogins, lenktynininkai irgi apie tai šneka http://www.bbc.com/sport/formula1/39732731
nesuprask neteisingai, neesu už Halo, sprendimas buvo priimtas akivaizdžiai per greitai. Matome, kad Indy widescreeno developeriams užteko pakeisti medžiagą iš kurio pagamintas stiklas, kad pašalinti distortion`ą, dėl kurio skundėsi Vettelis su f1 shieldu. Aišku dar ir kiti veiksniai prie do prisidėjo.
Klepsidra
| Vasario 12 d. 22:01
Karaliux
| Vasario 12 d. 21:13

ar tas šlamštas ar bilekas kitas sukurs kažkokį nematomą jėgos lauką ir vandens purslai aplenks stiklą? siūlau pagalvoti dar kartą

Kaip sekasi dabar su valytuvais ant salmu? Laukas gal kazkoks yra?
moderator La Form
| Vasario 12 d. 21:50
Karaliux
| Vasario 12 d. 17:23

Indy lyg ir nedaro lenktynių per lietų, tai jiems tai nėra aktualu, kad stiklas be valytuvų. F-1 būtų tikra problema per lietų be valytuvų

Lenktynės per lietų nevyksta tik ovaluose.
Karaliux
| Vasario 12 d. 21:13
Klepsidra
| Vasario 12 d. 20:22

21 amzius - maximoje gali prisipirkti slamsto, kur padengia stikla ir valyti beveik nereikia, tai technologiju karaliene neras sprendimo?

ar tas šlamštas ar bilekas kitas sukurs kažkokį nematomą jėgos lauką ir vandens purslai aplenks stiklą? siūlau pagalvoti dar kartą
Klepsidra
| Vasario 12 d. 20:22
Karaliux
| Vasario 12 d. 17:23

Indy lyg ir nedaro lenktynių per lietų, tai jiems tai nėra aktualu, kad stiklas be valytuvų. F-1 būtų tikra problema per lietų be valytuvų

21 amzius - maximoje gali prisipirkti slamsto, kur padengia stikla ir valyti beveik nereikia, tai technologiju karaliene neras sprendimo?
Karaliux
| Vasario 12 d. 17:23
Indy lyg ir nedaro lenktynių per lietų, tai jiems tai nėra aktualu, kad stiklas be valytuvų. F-1 būtų tikra problema per lietų be valytuvų
Aza
| Vasario 12 d. 13:10
nesupratau tai kur valytuvai.
Walteris
| Vasario 12 d. 11:38
Grįžtant prie temos, tai Indy apsauga kokį 100 kart geriau nei Halo atrodo, kažkiek vintage F1 primena...tik klausimas kaip per lietų važiuot...ar valytuvo F1 prireiktų :D, o gal paprasčiausiai šiuolaikinė nanodanga puikiai atliktų savo darbą....nešvarumus nuo stiklo manau nesunkiai galėtų per PITus pašalint. Kažkaip nujaučiu, kad šių metų bolidai kažkaip liūdnai atrodys :-(