FIA ir FOTA nesusitarė dėl kaštų ribojimo (53)

FIA ir FOTA nesusitarė dėl kaštų ribojimo
logo 2009 Birželio 16 d. 12:35, Ferrari
Vakar Londone, Didžiojoje Britanijoje, susitikusiems Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) ir „Formulės-1“ komandų asociacijos (FOTA) finansininkams nepavyko susitarti dėl kompromiso kaštų ribojimo klausimais.
Lenktynes reguliuojančios organizacijos teigimu, ekipų atstovai apskritai atsisakė ieškoti kompromiso bei teigė neturintys įgaliojimų kalbėti apie FIA paskelbtas taisykles, taip reikalaudami priimti jų pateiktus pasiūlymus. Šie, federacijos nuomone, nebūtų padėję „Formulėje-1“ išvengti dar vieno biudžetų karo.
„Kaip buvo sutarta birželio 11 d. susitikime, FIA finansų ekspertai vakar susitiko su FOTA finansų ekspertais“, - teigiama šiandien išplatintame pranešime spaudai.
„Deja, FOTA atstovai paskelbė neturintys įgaliojimų diskutuoti apie FIA 2010 m. finansines taisykles. Pažymėtina, kad jie apskritai buvo nepasiruošę diskusijai.“
„Dėl to susitikime nebuvo galima pasiekti numatyto tikslo – palyginti FIA taisykles su FOTA pasiūlymais, ieškant bendros pozicijos.“
„Vykstant dialogui, buvo aptarti FOTA finansiniai pasiūlymai, tačiau tapo aišku, kad jų laikantis nebūtų įmanoma riboti komandos, turinčios išteklių išleisti daugiau nei varžovai, išlaidų. Būtų neišvengiamas dar vienas finansinis karas.“
„FIA finansinės taisyklės lieka tokios, kokios buvo paskelbtos.“
Toks įvykių posūkis reiškia, kad lieka galioti dabartinėms „Formulės-1“ komandoms nepriimtinas biudžetų ribojimas iki anksčiau skelbtos 40 mln. svarų sterlingų (apie 163 mln. litų) metinės ribos.
Primename, kad FIA ir FOTA per šią savaitę turi pasiekti susitarimą „Formulės-1“ ateičiai liūdnų pasekmių galinčiame turėti konflikte. Nepavykus pasiekti kompromiso iki penktadienio vakaro, federacija žada išbraukti penkias dabartines komandas – „McLaren“, „BMW Sauber“, „Renault“, „Toyota“ ir „Brawn“ – iš kitų metų čempionato dalyvių sąrašo. Savo ruožtu, trys kitos ekipos – „Ferrari“, „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ – žada nedalyvauti pirmenybėse, jei nebus patenkintos jų iškeltos sąlygos.

Komentarai (53)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
gintas_stulgis
| 06/17 16:44 Atsakyti
1_Protingas >>> revas >>> 1.nesu feraristas, bet žinau kad čempionatas be komandų nukentės >>>2. Žiūrint iš sęnų laikų(1979) Ferari palaikymas turėjo didelę įtaką atsirasti dabartinei formulei (buvo laikas kai ten važiavo bili kas - t.sk. ir viekartiniai drugeliai 1 lenktynėms) >>> 3, F-1 varžybomis domiuosi daugiau negu 20 metų

1_Protingas
| 06/17 15:34 Atsakyti
revai > kalbi tik iš savo siauručio binoklio. O jei taip būtum kalbėjęs 1999-aisiais tai būtum užjuoktas.... Gaila tada Bernis su ferari sugalvojo planą chuliganą sintetiniam čempionam kept...... bet visgi.... pabandyk vertint 1999-ųjų akimis Arba 1989-ųjų.... kokia tada komanda svarbiausia bus :) Su kuriais tada reikėtų skaitytis formulėje? Kuriem pirmenybę atiduot? Formulė juk gyvuoja ne tuos kelis metus kiek tu žiūri, o bent 60 - t.y. kiek tavo tėvui dar nėra.....
revas
| 06/17 11:03 Atsakyti
Ferrari yra įtakingiausia komanda Formulėj1, mes tą visi žinom. ji yra seniausia, ilgiausiai dalyvaujanti, daugiausia laimėjusi. todėl nuo žemės yra atitrūkę tie, kurie mano kad su ferrariais reiktų elgtis kaip su eiline naujoke (pvz manor motorsport). Kodėl jūs manot ferrariai buvo įtraukti į kitų metų sąrašus? kodėl fia tiesiog nenusispjaun kaip su kitom komandom ir neišmeta? nes jų jiems reikia. ferrarius palaiko kiek? 30% visos formulės žiūrovų? ar dar daugiau? todėl FIA taip ir laikosi jos įsikabinę. Palyginimas su fotbolu tinkamas. Tarkim ferrariuose dirba tiek ir tiek labai protingų žmonių... tai ką? dabar 60% teks atleisti, nes fia nebenori kad komanda tiek turėtų? ai tiesa, FIA leis pasisamdyti VIENĄ specialistą neįtraukiant jo išlaidų į biudžeto ribojimą... VIENĄ!! kai perskaičiau, pamaniau kad čia koks balandžio pirmos pokštas. Yra komandos kurios skiria daug pinigų, ir yra kurios mažiau. jei nenori skirti tiek kiek toyotos ar ferrariai - skirk mažiau pinigų. o bandymas sulyginti komandas tokiomis priemonėmis yra nesąmoningas. Tai gal imkim ir įveskim taisykles, kad komanda gali turėti vieną aerodinamikos inžinierių, vieną variklių inžinierių, vieną taktikos specialistą, 20 technikų, ir kokius penkis pagalbinius darbuotojus... a? gal tada jūs būsit patenkinti kad visos komandos yra lygios? :)
1_Protingas
| 06/17 10:30 Atsakyti
red_spydai > antiferaristai Makso garbinti nepradėjo, bet jų svajonė visada buvo, kad FIA nedirbtų ferariams. Ir ko gero ta svajonė pamažu įgauna apčuopiamą pavidalą. Štai ir atėjo toks metas, kada galima pritarti FIA sprendimams. Beje pats visiškai neturėdamas ką pasakyti reiškiesi bene dažniausiai. Nu neturėjimas ką pasakyti turiu omenį gilios asmenybių analizės, o ne kalbėjimas į naujienos temą....
kylius1978
| 06/17 09:10 Atsakyti
nesuprantu.jei jau nori komandos ir turi pinigu tai lai leidzia.ko tie FIA spiriojasi?
rokas 1
| 06/16 21:23 Atsakyti
Kiek pastebejau jie visada del kazko nesusitaria:D
T-Ervis
| 06/16 19:08 Atsakyti
red_speed >> Tau tikrai neturiu ką pasakyti...per daug aišku.Vienu žodžiu ungurys.
red_speed
| 06/16 18:25 Atsakyti
T-Ervis > tai visiskai nebeturi ka pasakyti? : )))
red_speed
| 06/16 18:25 Atsakyti
Zeto > na ir atbulai .. antiferaristai Mad Maxa pradejo garbinti : ))))
Paulius20
| 06/16 18:22 Atsakyti
jeigu ferari iseis visa f-1 zlugtu - pagrindine priezastis ziurovai, daugiausiai visuose f-1 etapuose buna ferari fanu ir visam pasauli ferari fanu daugiausiai + dar jeigu kitos komandos iseis, nebeliks susidomejimo f-1. Nes i luzeriu kovas niekam ziureti nera idomu. Yra 2 iseitys f-1, arba susitarti arba zlugti
×

TOP naujienos