Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) Pasaulio autosporto taryba (WMSC) nutarė kreiptis į „Formulės-1“ komandų inžinierius, prašydama pateikti pasiūlymus, kaip sumažinti šių lenktynių greitį posūkiuose.
Nors šiemet ir buvo pradėti naudoti silpnesni, 8 cilindrų, varikliai, greičiai posūkiuose dėl pažangos aerodinamikos srityje bei geriau su trasa sukimbančių padangų išaugo 7 procentais. Kai kuriuose posūkiuose, pavyzdžiui, Abbey
Silverstone trasoje, kuris dabar įveikiamas maždaug 300 km/val. greičiu, lenktynininkai patiria didesnes nei 5G šonines perkrovas.
Manoma, kad mažindama greičius posūkiuose, FIA nuspręs saugumo vardan pakoreguoti „Formulės-1“ technologinį reglamentą, liepdama komandoms suprastinti bolidų aerodinamiką. Kitas galimas būdas pasiekti deklaruojamą tikslą – pakeisti padangų konstrukciją ar gumos sudėtį, kad su trasa nesukibtų taip gerai, kaip dabar.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).