FIA išaiškino poziciją dėl lanksčių sparnų (10)

FIA išaiškino poziciją dėl lanksčių sparnų
logo Rugsėjo 04 d. 12:14, Stop kadras

Jau buvo pranešta, kad „Red Bull“ ir „Ferrari“ komandų vadovai laukia iš FIA paaiškinimo dėl lanksčių sparnų.

Varžovams atrodo, kad šių aerodinaminių elementų lankstumas MCL38 ir W15 automobiliuose prieštarauja Techninio reglamento dvasiai, nors formaliai ir atitinka visas normas ir sutelpa į parametrus, numatytus FIA apkrovų testuose.

Atsakydama į pretenzijas, FIA išleido oficialų pareiškimą šiuo klausimu, kurio esmė yra ta, kad šiuo momentu nė vienas „Formulės-1“ bolidas nepažeidžia techninio reglamento.

„FIA priekinius sparnus vertina kiekviename etape, atlikdama daugybę bandymų (tvirtumui ir lankstumui nustatyti), remdamasi F-1 techninio reglamento nuostatomis, - rašoma oficialiame pareiškime. – Visi priekiniai sparnai šiuo metu atitinka 2024 m. reglamentą.

Pradedant Belgijos GP etapu, federacija rinko papildomus duomenis pirmoje ir antroje treniruotėse, norėdami įvertinti sparnų dinaminį elgesį specialios vaizdo kameros pagalba, kuri filmavo tas priekinio sparno dalis, kurios nematomos per oficialias FOM kameras.

Tokia praktika bus tęsiama mažiausiai iki Singapūro etapo, kad būtų garantuota, jog kiekviena komanda naudotų FIA nurodytas kameras skirtinguose trasų tipuose – su maža, vidutine, didele ir labai didele prispaudžiamąja jėga.

Tokia praktika leis surinkti dar daugiau duomenų, kurie FIA leis susidaryti objektyvesnį situacijos vaizdą ir įvertinti skirtumus tarp skirtingų dinaminių modelių, matomų trasoje.

Nė vienas iš elementų nėra absoliučiai kietas, todėl reglamente yra aprašyti bandymai lankstumui ir apkrovoms. Priekinis sparnas jau daugelį metų yra gana sudėtinga sritis, kadangi aerodinaminės apkrovų schemos skirtingose komandose skiriasi ir todėl yra sunku nustatyti bendrą apkrovų vektorių, kuris apimtų visų tipų konstrukcijų priekinius sparnus.

Kitos F-1 bolido sritys, įskaitant galinį sparną ir mašinos dugno kraštus, turi kur kas nuoseklesnes apkrovų aerodinamines schemas visame paviršiuje, o tai leidžia lankstumo testus padaryti kur kas universalesnius.

FIA turi teisę įvesti naujus testus, jei kyla įtarimai dėl reglamento pažeidimų. Jokių trumpalaikių priemonių federacija neplanuoja, bet mes vertinsime situaciją vidutinėje ir ilgalaikėje perspektyvose“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Klepsidra
IP: f493dd1 | 09/04 13:21 Atsakyti
ups. kitu nepristabdys - teks judeti patiems
Gerasssss
IP: 2714bd5 | 09/04 15:21 Atsakyti
Nu red Bull nepaejo vel. Kazkaip 3 metus fia akivaizdziai protection redbul o siemet po tu skandalu su horneriu redbuliis yra statomas I vieta
Rūkas
IP: 609e5db | 09/04 15:16 Atsakyti
Pirminiame straipsnyje rašė, kad konkurentai apskundė galinius sparnus. FIA patikrino priekinius. Griūk negyvas...
Klepsidra
IP: f493dd1 | 09/04 18:45 Atsakyti
Kumpis HAM
09/04 17:44

nu tai gavo oficialu laiška kad galiam naudoti. Tai čia kitam etape ... skaityti daugiau

nebuvo draudziama ir dabar - norejo - jau galejo ir gal net turejo.
Aivaras1
IP: 5872d2f | 09/04 20:02 Atsakyti
Klepsidra
09/04 18:45

nebuvo draudziama ir dabar - norejo - jau galejo ir gal net turejo.

Skaitau, labai keistai perezas susnekejo. Tipo dabar pas ver tokios pačios problemos kaip pas mane jau 10men. Lyg užuomina kokia butu kad masinos nevienodos ir dabar ver kazka ismontavo (kaip ferari bakelius kanadoj)
.666
IP: e522d09 | 09/04 13:36 Atsakyti
is paaiskinimo galima spresti, kad galutinio sprendimo nera, i po singapuro bus sprendziama, ar kazka keisti matavimuose.
Sparnasssss
IP: 7d147fd | 09/05 07:44 Atsakyti
Klepsidra
09/04 18:45

nebuvo draudziama ir dabar - norejo - jau galejo ir gal net turejo.

Tai ir ankščiau turėjo bet buvo reglamentas pakeistas. Matyt tikėjosi kad ir šį kartą taip pat bus todėl ir nedevelopino. O gal ir developino bet nenaudojo.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Valode 3073
2. mantioras 3070
3. fandom 3063
4. D27 3060
5. Darius Linkevicius 3039