FIA išleido keletą naujų techninių direktyvų, kurios griežtina sąlygas alyvos sąnaudoms bei ERS sistemos galios valdyme.
Yra manoma, jog šios direktyvos tapo pirma konfidencialaus FIA ir „Ferrari“ susitarimo pasekme, kai buvo sudaryta slapta sutartis dėl Skuderijos jėgainių atitikimo techniniam reglamentui. Tarp įvairių susitarimo detalių italų ekipa pažadėjo FIA padėti federacijai kuriant priemones, kad visi laikytųsi taisyklių dėl jėgos agregatų naudojimo lenktynėse.
Techninė direktyva 0018/20 susijusi su atnaujintu jutikliu IVT, kuris matuoja elektros galią, rekuperuojamą ERS sistemos. Jau pirmose šio sezono lenktynėse atnaujinti jutikliai bus montuojami trijų geriausių „Formulės-1“ komandų boliduose pagal praėjusio sezono rezultatus – „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Red Bull“. Didinat šių naujų jutiklių gamybą, jie bus montuojami ir kitų ekipų boliduose.
Techninė direktyva 0019/20 numato paisyti alyvos sąnaudų ne daugiau kaip 0,3 litro 100 km distancijos. Dokumente išsamiai aprašytos naujos matavimo ir hermetizacijos procedūros, jei FIA sumąstytų fiziškai išmatuoti alyvos lygį variklyje.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |