FIA: juodai oranžinės vėliavos taisyklė pataisyta

FIA: juodai oranžinės vėliavos taisyklė pataisyta
logo 2022 Spalio 30 d. 10:40, FIA

Meksikos GP savaitgalio metu FIA informavo komandas, kad nuo šio etapo kai kuriais atvejais juodai-oranžinės vėliavos taisyklė taikoma nebus.

Tokia vėliava yra rodoma lenktynininkui, kurio bolidas patyrė mechaninius pažeidimus ir kurie kelia grėsmę tiek pačiam sportininkui, tiek ir kitiems lenktynių dalyviams ir tai yra signalas, jog pilotas kitame rate turi važiuoti į komandos boksus mašinos remontui. Jei komandai pavyks pašalinti problemą, lenktynininkas gali sugrįžti į trasą toliau lenktyniauti, tačiau tik po to, kai FIA techninis atstovas pripažins, kad mašina yra tvarkinga.

„Auto Motor und Sport“ praneša, jog FIA technikos direktorius Nicholas Tombazis informavo visus lenktynių dalyvius, kad nuo šiol juodai-oranžinės vėliavos nebus rodomos trim atvejais: jei sulaužyta išilginė priekinio sparno plokštelė – su sąlyga, kad tai yra horizontalus elementas, t. y. pagrindinės sparno plokštumos yra nepažeistos; jei yra apgadinti nedideli aerodinamikos elementai, pavyzdžiui, sparneliai ant stabdžių ortakių; jei pažeisti galinio vaizdo veidrodėliai.

Jei lenktynių direktorius turės kokių nors abejonių, komanda privalės suteikti patvirtinimą, kad apgadinimas nekelia rimto pobūdžio pavojaus. Jei komanda nuspręs, kad sugadintas bolido elementas negali niekam sukelti problemų, bet vėliau nemalonumai atsitinka, už tai bus numatyta bauda.

„Niekas nepaliks mašinos trasoje, jei bolidui bus sulaužytas galinis sparnas. Mes esame pajėgūs įvertinti, kas būtent kelia pavojų pilotui ir aplinkiniams, nes mes žinome visų bolido komponentų gamybos ir tvirtinimo ypatybes, - komentavo „Aston Martin“ komandos vadybininkas Andy Stevensonas. - O nedideli elementai, tame tarpe ir priekinio sparno plokštelės ar veidrodėliai nekelia didelio pavojaus.

Jų įtaka yra nežymi ir jau daugelį kartų yra buvę, kad tokios detalės nukrisdavo nuo mašinos, bet į tai niekas nekreipdavo dėmesio. Nė viena komanda sąmoningai nerizikuos, jei žinos, jog pažeisti yra kokie nors pagrindiniai konstrukciniai automobilio elementai“.

FIA išaiškinime, kurį gavo visos komandos, yra patikslinta, kad jei galinio vaizdo veidrodėlis nukrito be jokio išorinio poveikio, tokiu atveju yra rizika, kad problema gali būti dėl mašinos konstravimo klaidos. Bet jei veidrodėlis sulūžo dėl kontakto su kitu bolidu ar kito išorinio poveikio, tuomet sportininkas gali tęsti važiavimą.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983