Vienas iš įdomesnių naujojo techninio reglamento aspektų nuo 2026 metų bus tas, kad DRS sistemos kaip ji suprantama dabar, visai neliks, nors aktyviosios aerodinamikos įrenginiai (judantys elementai), kuriuos valdo lenktynininkas, atsiras ne tik galiniame, bet ir priekiniame sparne.
Jų funkcija bus lygiai tokia pati kaip ir DRS – priešpriešinio pasipriešinimo sumažinimas važiuojant dideliu greičiu. Apie tai, kaip visa tai veiks, o taip pat apie „Override Mode“ režimo esmę papasakojo FIA techninio departamento specialistai.
„Naujosios kartos mašinose ryškus akcentas yra padarytas priešpriešinio pasipriešinimo mažinimui. DRS sistema, kokia yra dabar, t. y. galinis sparnas su judančiu elementu daugiau nebus naudojamas lenkimams supaprastinti – tai bus galima naudoti visose trasų tiesiosiose. Ir tai bus taikoma absoliučiai visiems bolidams.
Skaičiavimai čia paprasti: tiesiosiose naujas sprendimas mažins pasipriešinimą; taip pat bus sumažintas energijos panaudojimas. Taip pat, kadangi maksimalus greitis padidės, padidės ir antrinės energijos kiekis, gaunamas rekuperacijos metu bolidui stabdant tiesiosios gale.
Lenkimų skaičius išliks labai svarbiu parametru ir jų didinimo bus siekiama keliais būdais. Visų pirma, bus didinamas aerodinamikos efektyvumas mažinant praradimus, kurie atsiranda persekiojant kitą bolidą ir tai veikia neigiamai.
Kitai mašinai aplenkti reikia prie jos priartėti, bet šiuo metu posūkiuose laikytis arti paskui ją neįmanoma, nes sukuriama labai stipri turbulencijos zona ir bolidas praranda stabilumą. Pilotui, kuris persekioja, tenka nukelti koją nuo greičio pedalo ir tik vėliau vytis važiuojantį priekyje kitoje tiesiojoje.
FIA buvo svarbu pasiekti, kad net posūkiuose be ypatingų praradimų būtų galima persekioti varžovą, o tam reikia mažinti turbulencijos įtaką tam bolidui, kuris vejasi važiuojantį priekyje.
Kadangi tiesiosiose abu lenktynininkai galės naudotis aktyviosios aerodinamikos sistemomis, o judantys elementai atsiras tiek ant priekinio, tiek ant galinio sparnų, tai tam bus naudojamas antras metodas. Mašinos, kuri važiuoja iš paskos, vairuotojas, gaus galimybę panaudoti daugiau ERS sistemos energijos tam tikrą periodą konkrečiame rate.
Dabar, norint naudoti DRS, reikia, kad intervalas tarp dviejų bolidų būti mažiau nei viena sekundė ir kad viskas vyktų tik tam tikroje zonoje, o ateityje tai keisis. Nors logika liks beveik tokia pati: pilotas artėja prie varžovo mašinos ir viename rate gauna galimybę panaudoti papildomą energijos kiekį tada, kai jam to reikia.
Tuo tarpu šios papildomos energijos kiekis bus nustatytas reglamente. Tokios priemonės leis sukaukti daugiau lenkimų tiesiosios gale“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3483 |
2. | Tadas Misevičius | 3442 |
3. | 147 | 3436 |
4. | fandom | 3433 |
5. | D27 | 3425 |
Neziureti i RB dominavima, tai tos 2022 masinos - pacios geriausias le... skaityti daugiau
Neziureti i RB dominavima, tai tos 2022 masinos - pacios geriausias le... skaityti daugiau
Neziureti i RB dominavima, tai tos 2022 masinos - pacios geriausias le... skaityti daugiau
Padarytu geriau pilotu mainu programa.. Kiekvienas pilotas sezone butu pavairaves visus Bolidus .. Kiek tasku sugebejai surinkti su HASS, kiek sededamas uz RB vairo, tavo reikalas jau - PZ cempionatas butu..
Kol F1 bus konstruktoriu cempionatas, visa bus komanda Lydere, vydutiniokai ir Loseriai... Gal reikia keisti kazka kitur