Šiandien pasibaigė
FIA Pasaulio Autosporto Tarybos posėdis, kuris vyko Paryžiaus mieste. Keli svarbūs pakeitimai palietė ir FIA "Formulės-1" čempionato taisykles.
Štai tie pakeitimai:
1. Saugumas:
a) Nuo 2003.01.01 visi pilotai (taikoma ir F-3000 pilotams) privalės lenktyniauti su galvos ir kaklo apsaugos sistemomis HANS (Head and Neck Protection System).
2. Sportinis Reglamentas:
a) Varikliai:
Nuo 2004.01.01 kiekvienas lenktynininkas galės naudoti tik vieną variklį vieno "Grand Prix" metu. Kiekvieną kartą pakeitus variklį, lenktynininko rezultatas sesijoje bus pablogintas 10-ia vietų. Atsarginio bolido naudojimas irgi laikomas variklio pakeitimu.
(Tai reiškia, kad jei lenktynininkas kvalifikavosi, tarkim 3-je vietoje ir jam keičiamas variklis, jis automatiškai atsiduria 13-je vietoje.)
b) Važiuoklė:
Važiuoklių techniniai reikalavimai 2003-2004-ųjų metų sezonuose nesikeis.
c) Nuobaudos:
Nuo 2002.03.20 kiekvienam lenktynininkui, įsivėlusiam į incidentą, gali būti skirta naujo tipo nuobauda: kitose lenktynėse jo kvalifikacinio važiavimo rezultatas sesijoje bus pablogintas 10-ia vietų.
d) Startas:
Nuo 2002.03.20 bolidai, kurie nepajudės iš vietos, po starto praėjus 30 sekundžių, bus nustumti į techninio aptarnavimo juostą.
e) Bolidų numeracija:
Bolidų numeracija turės atitikti pasibaigusio sezono numeraciją, išskyrus numerius 1 ir 2, kurie bus skiriami komandai, kurioje dalyvaus lenktynininkas, laimėjęs F-1 čempiono titulą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).