FIA neįtiko bolidų vairo mechanizmo ir pakabos sistemos

FIA neįtiko bolidų vairo mechanizmo ir pakabos sistemos
logo 2017 Gruodžio 23 d. 01:21, Pixabay

Ruošiantis naujam F-1 sezonui FIA kreipėsi į komandas su prašymu keisti vairo mechanizmo sistemą bei priekinę pakabą. Taip buvo pasielgta kilus įtarimams, kad dėka sumanių sistemų kai kurios komandos posūkiuose įgydavo tam tikrą pranašumą.

Charlie Whitingo praėjusią savaitę išsiųstoje techninėje direktyvoje teigiama, kad kai kurios ekipos šiemet sukūrė ir naudojo tokias vairo mechanizmo bei priekinės pakabos sistemas, kurios posūkiuose padėdavo sumažinti bolido aukštį. Tai suteikdavo aerodinaminį pranašumą bei padidindavo sukibimą su trasa.

C. Whitingo teigimu, sukant vairą posūkyje kintantis bolido aukštis yra normalus dalykas, bet nuo šiol nebus galima viršyti 5 mm ribos. Komandos turės įrodyti FIA, kad jų naujieji bolidai atitinka taisykles.

Iškilusi problema buvo aptarta prieš kelias savaites Londone vykusiame FIA susirinkime, kuriame dalyvavo federacijos atstovai bei F-1 komandų technikos direktoriai.

Šaltinių teigimu, „Red Bull“ norėjo toliau tobulinti savo sistemą pagal dabar galiojančias taisykles. Tuo tarpu „Ferrari“ siekė, kad taisyklės būtų sugriežtintos. O „Mercedes“ siūlė ekipoms leisti naudoti aktyvią pakabą.

Techninė direktyva komandoms buvo išplatinta praėjus trims savaitėms po susirinkimo. Kol kas nėra aišku kaip į tai reaguos čempionato dalyvės. Vienos iš F-1 komandų atstovo teigimu, dauguma ekipų rizikuos ir toliau dirbs prie jau sukurtų sistemų.

„Manau, kad FIA negali to patikrinti ir prižiūrėti ar nėra nusižengiama taisyklėms. Tad komandos ignoruos Charlie išsiųstą direktyvą. Tai ne „įstatymas“, o FIA „nuomonė“. Niekas nesikeičia.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983