FIA nori mažinti greitį geltonų vėliavų fazės metu

logo 2014 Spalio 10 d. 22:22
Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) atstovai šeštadienį Sočyje (Rusija) susitiks su F-1 komandų atstovais tam, kad būtų detaliau aptarta idėja sumažinti bolidų greičius tuo metu, kai trasoje yra mojuojamos geltonos vėliavos.
Federacijos atstovai pateikė pirminę ataskaitą apie Jules Bianchi avariją Japonijoje FIA prezidentui Jeanui Todtui.
Po įvykių Suzukos trasoje, imta manyti, kad turi būti geriau kontroliuojami bolidų greičiai tuo metu, kai mojuojamos geltonos vėliavos.
Praėjusį sekmadienį vykusių F-1 varžybų metu J. Bianchi šlapioje trasoje išlėkė už jos ribų ir atsitrenkęs į traktorių patyrė sunkią galvos traumą. Iki tol trasoje buvo mojuojamos dvigubos geltonos vėliavos, kad įspėti sportininkus apie greta saugos barjerų stovinį sudaužytą Adriano Sutilo bolidą.
Penktadienį vykusios konferencijos metu, kuomet buvo aptarinėjama J. Bianchi avarija, F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas pareiškė, kad reikalinga sistema, kuri leistų FIA kontroliuoti bolidų greitį tuo metu, kai trasoje yra mojuojamos geltonos vėliavos. Specialistas pakvietė komandų atstovus į susitikimą, kurio metu būtų aptartos galimybės tokią sistemą pradėti naudoti nuo kitų metų.
„Yra tam tikri dalykai, kuriuos turime išmokti. Norime susitikti su komandų atstovais bei pilotais, kad įsitikintumėme, jog sugalvojome gerą idėją. Manome, kad geriausia būtų tai, jog mes, o ne pilotai nuspręstu kiek reikia sumažinti greitį“, – kalbėjo F-1 lenktynių direktorius C. Whitingas.
„Turime išbandyti sistemą, kuri būtų visiems aiški bei taip pat būtų aišku kiek tokiais atvejais turi būti sumažintas greitis. Tai ketiname aptarti rytoj vyksiančiame susirinkime.“
C. Whitingas pareiškė, kad F-1 kol kas neketina pasekti Pasaulio ištvermės lenktynių čempionato (WEC) pavyzdžiu ir naudoti taip vadinamą „Kodas 60“ sistemą. Pastaroji sistema vietose, kur mojuojamos geltonos vėliavos, griežtai apriboja greitį, kuriuo gali važiuoti sportininkai.
„Problema naudojant tokią sistemą yra ta, jog skirtinguose sektoriuose turėtų būti skirtingas greitis. Man šiek tiek nerima kelia tai, jog matome kaip elgiasi inžinieriai ir pilotai tuo metu, kai jie įvažiuoja į techninio aptarnavimo zoną. Jie stengiasi sumažinti greitį kiek įmanoma vėliau. Tačiau tokia yra F-1 prigimtis.“
„Mūsų siūloma idėja yra tokia, jog delta būtų visiems vienoda. Turėdami reikiamus nustatymus jie žinotų ka daryti, tad visi tuo pačiu metu sumažintų greitį.“
Bolidus šalinančios transporto priemonės bus naudojamos atsargiau
C. Whitingas taip pat pareiškė, kad nuo šiol transporto priemonės, kuriomis yra šalinami sudaužyti arba sugedę bolidai, bus naudojami daug atsargiau.
„Kas liečia traktorius, nelabai ką galime padaryti. Galiu pasakyti tik tiek, kad nuo šiol jie bus naudojami daug atsargiau.“
„Kalbėjomės su pilotais apie tai kas nutiko ir ką būtų galima padaryti ateityje. Viena iš idėjų, kurią dar apsvarstysime, yra siūlymas ant sunkiųjų transporto priemonių naudoti kažką panašaus į „sijonus“. Šią mintį tikrai turėtume apsvarstyti ir tikrai ketiname tai padaryti.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140