Kai 2022 metais į kovas stojo naujieji bolidai, paaiškėjo, kad ankstesnis požiūris nustatant DRS zonas neveikia efektyviai. Kai kur senosios atkarpos, kuriuose lenktynininkas gali atidaryti galinio sparno plokštumą ir įgauti greičio pranašumą, buvo per daug ilgos, o kai kur – per daug trumpos. Tai neigiamai atsiliepė lenktynių vaizdingumui.
Antradienį Londone vyko „Formulės-1“ Komisijos posėdis, kuriame komandų vadovai ir „Formulės-1“ bei FIA vadovybė pakeitė DRS zonas pirmiems penkiems šio sezono etapams – Bahreinui, Džedai, Melburnui, Baku ir Majamiui.
Tikslios informacijos apie tai, kokie konkrečiai bus pakeitimai suplanuoti, kol kas nėra. Kartu jau žinoma, kad į Alberto parką sugrįš ketvirta DRS zona – ją norėta naudoti dar pernai, bet po to atsisakė šios idėjos jau pačio GP savaitgalio metu.
Komisija taip pat patvirtino Baku ir Majamio trasų dangos keitimo darbus, o taip pat patvirtino Džedos rato pakeitimus, kurie yra skirti vaizdingumui didinti.
Tarp kitų sprendimų verta išskirti radijo pokalbių tarp lenktynininko ir komandos reglamento sušvelninimą – ši tema buvo aktuali prieš kelis metus, kai inžinieriams apskritai buvo uždrausta perdavinėti informaciją radijo ryšiu sportininkams.
Pakeitimai palietė ir uždaro parko režimą savaitgaliais su sprinto lenktynėmis – komandoms suteikta daugiau galimybių pakeisti sugedusias detales.
Buvo oficialiai įteisintos pataisos, kurių būtinai reikėjo po nesusipratimo per Japonijos GP etapą, kai sutrumpėjusiose lenktynėse buvo skirti pilni taškai.
Pagaliau, oficialiai įteisintos žiemos atostogos komandoms ir jėgainių gamintojams. Priedas prie limituotų biudžetų už kiekvienas lenktynes, kurios viršys 21 etapą, padidintas nuo 1,2 mln. dolerių iki 1,8 mln.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |