FIA pakoregavo 2020 m. ir 2021 m. taisykles

FIA pakoregavo 2020 m. ir 2021 m. taisykles
logo 2020 Kovo 31 d. 19:56, Pirelli

Reaguodama į situaciją pasaulyje, Tarptautinė automobilių federacija (FIA) pakoregavo šių ir kitų metų F-1 taisykles, o atliktus pokyčius patvirtino FIA pasaulio automobilių sporto taryba (WMSC).

Vienas iš pakeitimų - draudimas šiemet kurti ir tobulinti bolidų, sukurtų pagal 2022 m. techninį reglamentą, aerodinamiką. Šis draudimas buvo priimtas atsižvelgiant į tai, kad dėl koronaviruso situacijos komandos gali patirti didelių finansinių nuostolių.

Pakoreguotame sporto reglamente nuo šiol teigiama, kad koreguojant sezono tvarkaraštį FIA ir F-1 nebus būtinas visų komandų pritarimas. Pokyčiams atlikti ir patvirtinti pakaks daugumos sutikimo - 60 proc.

Daugiau galių buvo suteikta FIA prezidentui Jeanui Todtui, kuris „galės priimti sprendimus, susijusius su 2020 m. sezono tarptautinių varžybų organizavimu, kurių gali prireikti skubos tvarka.“

Darbą gamyklose turės stabdyti ne tik komandos, kurios jau tai padarė, bet ir visi variklių gamintojai. Iki šiol galiojusi darbo proceso stabdymo taisyklė galiojo tik komandos. Įsigaliojus pokyčiams, variklių gamintojai savo gamyklose darbus turės stabdyti taip pat trim savaitėms. FIA taip pat patvirtino, kad dėl dabartinės situacijos pasaulyje, pertrauka, kurios metu dirbti gamyklose draudžiama, gali būti pratęsta.

Atsižvelgus į tai, kad šiemet nepavyks suorganizuoti anksčiau planuotų 22 lenktynių, buvo pakoreguotos taisyklės, kuriose nurodoma kiek jėgainės elementų galės panaudoti sportininkas per vieną sezoną priklausomai nuo sezono trukmės.

Jei šiemet bus surengta 14 arba mažiau lenktynių, sportininkas galės panaudoti ne daugiau kaip:

2 vidaus degimo variklius,2 MGU-H, 2 turbokompresorius, 2 energijos talpyklas, 2 kontrolinius elektros paketus, 2 MGU-K.

Jei šiemet bus surengta 11 arba mažiau lenktynių, sportininkas galės panaudoti ne daugiau kaip:

2 vidaus degimo variklius,2 MGU-H, 2 turbokompresorius, 1 energijos talpyklą, 1 kontrolinį elektros paketą, 2 MGU-K.

Bandymai, kuriuose privalės dalyvauti po 1 jauną pilotą, vyks kartu su F-1 bandymais, kurie bus surengti iš karto po paskutinių sezono lenktynių. Tad komandos bandymų metus naudos ne po 1, o po 2 bolidus. Bandymuose galės dalyvauti tik tie jaunos kartos sportininkai, kurie nėra startavę daugiau nei 2 F-1 lenktynėse.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983