FIA pakoregavo 2020 m. ir 2021 m. taisykles (10)

FIA pakoregavo 2020 m. ir 2021 m. taisykles
logo Kovo 31 d. 19:56, Pirelli

Reaguodama į situaciją pasaulyje, Tarptautinė automobilių federacija (FIA) pakoregavo šių ir kitų metų F-1 taisykles, o atliktus pokyčius patvirtino FIA pasaulio automobilių sporto taryba (WMSC).

Vienas iš pakeitimų - draudimas šiemet kurti ir tobulinti bolidų, sukurtų pagal 2022 m. techninį reglamentą, aerodinamiką. Šis draudimas buvo priimtas atsižvelgiant į tai, kad dėl koronaviruso situacijos komandos gali patirti didelių finansinių nuostolių.

Pakoreguotame sporto reglamente nuo šiol teigiama, kad koreguojant sezono tvarkaraštį FIA ir F-1 nebus bÅ«tinas visų komandų pritarimas. Pokyčiams atlikti ir patvirtinti pakaks daugumos sutikimo - 60 proc.

Daugiau galių buvo suteikta FIA prezidentui Jeanui Todtui, kuris „galės priimti sprendimus, susijusius su 2020 m. sezono tarptautinių varžybų organizavimu, kurių gali prireikti skubos tvarka.“

Darbą gamyklose turės stabdyti ne tik komandos, kurios jau tai padarė, bet ir visi variklių gamintojai. Iki šiol galiojusi darbo proceso stabdymo taisyklė galiojo tik komandos. Ä®sigaliojus pokyčiams, variklių gamintojai savo gamyklose darbus turės stabdyti taip pat trim savaitėms. FIA taip pat patvirtino, kad dėl dabartinės situacijos pasaulyje, pertrauka, kurios metu dirbti gamyklose draudžiama, gali bÅ«ti pratęsta.

Atsižvelgus į tai, kad šiemet nepavyks suorganizuoti anksčiau planuotų 22 lenktynių, buvo pakoreguotos taisyklės, kuriose nurodoma kiek jėgainės elementų galės panaudoti sportininkas per vieną sezoną priklausomai nuo sezono trukmės.

Jei šiemet bus surengta 14 arba mažiau lenktynių, sportininkas galės panaudoti ne daugiau kaip:

2 vidaus degimo variklius,2 MGU-H, 2 turbokompresorius, 2 energijos talpyklas, 2 kontrolinius elektros paketus, 2 MGU-K.

Jei šiemet bus surengta 11 arba mažiau lenktynių, sportininkas galės panaudoti ne daugiau kaip:

2 vidaus degimo variklius,2 MGU-H, 2 turbokompresorius, 1 energijos talpyklą, 1 kontrolinį elektros paketą, 2 MGU-K.

Bandymai, kuriuose privalės dalyvauti po 1 jauną pilotą, vyks kartu su F-1 bandymais, kurie bus surengti iš karto po paskutinių sezono lenktynių. Tad komandos bandymų metus naudos ne po 1, o po 2 bolidus. Bandymuose galės dalyvauti tik tie jaunos kartos sportininkai, kurie nėra startavę daugiau nei 2 F-1 lenktynėse.


Komentarai (10)
ddt
| 04/02 22:43
Norge logo rėmėjas
| Balandžio 02 d. 19:59

viskas taip. europa fiksuoja dideli susirgimu skaiciu. bet dabar balandzio 2d. t.y. dar 2 pilni menesiai iki birzelio 1d. nors uzmusk, as netikiu, kad europoj per 2men nenurims

Kart žadėjo kad nurims per dvi savaites, pameni kaip jis pats savo žodžių išsigando ir net aktyvumas čia jo staiga sumažėjo. Bet aš ir dviem mėnesiais netikiu. Jau yra valstybių, kurios karantiną paskelbė iki 04.30. Kai kurios aviakompanijos jau paskelbė, kad neskraidys iki birželio. Tai kažką sako, jei neįtikina jau beveik vertikaliai auganti susirgimų kreivė šiai akimirkai ir jau milijonas oficialiai diagnozuotų taip pat šiai akimirkai.
Norge logo rėmėjas
| 04/02 19:59
ddt
| Balandžio 02 d. 18:15

Nemusu, as sakau ka matau. Kinieciu paranoja iveztines koronos atvejams mum kelia kai kada tikru problemu, bet kol nesusiduri tiesiai, tol isivaizduot sita sunku. APie laukini komunizma, pvz masini reikalavima basliuotis grynais ir pan nebekalbu. Todel man kazkaip niekaip neatrodo kad birzelis butu OK. Pagalvok pats: jei Europa toliau fiksuoja dideli skaiciu susirgimu, kokia Kinija turetu buti keista, kad rizikuotu? Matei musu statistika - atmetus susirgusius gydytojus, dauguma oficialiu atveju - atveztiniai.

viskas taip. europa fiksuoja dideli susirgimu skaiciu. bet dabar balandzio 2d. t.y. dar 2 pilni menesiai iki birzelio 1d. nors uzmusk, as netikiu, kad europoj per 2men nenurims
ddt
| 04/02 18:15
Norge logo rėmėjas
| Balandžio 02 d. 16:39

nu visai tu optimizma musi :( tai nejaugi teks laukti kol visam pasauli "nurims", kad, sakykim, kinijoje etapa pravest? :(

Nemusu, as sakau ka matau. Kinieciu paranoja iveztines koronos atvejams mum kelia kai kada tikru problemu, bet kol nesusiduri tiesiai, tol isivaizduot sita sunku. APie laukini komunizma, pvz masini reikalavima basliuotis grynais ir pan nebekalbu. Todel man kazkaip niekaip neatrodo kad birzelis butu OK. Pagalvok pats: jei Europa toliau fiksuoja dideli skaiciu susirgimu, kokia Kinija turetu buti keista, kad rizikuotu? Matei musu statistika - atmetus susirgusius gydytojus, dauguma oficialiu atveju - atveztiniai.
Norge logo rėmėjas
| 04/02 16:39
ddt
| Balandžio 02 d. 16:31

birželį Kinija ištiestom rankom tikrai dar nelauks. Nu niekaip. Dėl to kad jie mato, kas darosi aplink ir akivaizdu, kad dar ilgai reiks palaukt bent jau iki situacijos stabilizavimosi.

nu visai tu optimizma musi :( tai nejaugi teks laukti kol visam pasauli "nurims", kad, sakykim, kinijoje etapa pravest? :(
ddt
| 04/02 16:31
Norge logo rėmėjas
| Balandžio 01 d. 20:03

kiekvienoj sali skirtingu metu bus/buvo pikas, tai pasakymas "prades slugt birzeli" yra lempinis, nes birzeli galbut kur kinijoj jau istiestom rankom f1 lauks, o kokioj kanadoj dar tik bus pradeje slugti. manau tikslas bus sudelioti pirma salyse, kur atslugs pirmiausia, aisku, atsizvelgiant i tai, kiek leis logistika

birželį Kinija ištiestom rankom tikrai dar nelauks. Nu niekaip. Dėl to kad jie mato, kas darosi aplink ir akivaizdu, kad dar ilgai reiks palaukt bent jau iki situacijos stabilizavimosi.
Norge logo rėmėjas
| 04/01 20:03
ddt
| Balandžio 01 d. 16:09

Mano matymu, tik jei bus super season pagal WEC pavyzdį. Nes jei koronos pikas pradės slūgt plius minus birželį (manau daug kas matė įvairius modeliavimus), vis dar bus pakartoninės bangos grėsmė, ir labai abejoju, kad kas taip paprastai atlaisvins ribojimus kad sukišt į metų likutį 14 etapų. 8 - gal, bet ir tai nesilažinčiau iš 1000 eurų :)

kiekvienoj sali skirtingu metu bus/buvo pikas, tai pasakymas "prades slugt birzeli" yra lempinis, nes birzeli galbut kur kinijoj jau istiestom rankom f1 lauks, o kokioj kanadoj dar tik bus pradeje slugti. manau tikslas bus sudelioti pirma salyse, kur atslugs pirmiausia, aisku, atsizvelgiant i tai, kiek leis logistika
ddt
| 04/01 16:09
A85 logo rėmėjas
| Kovo 31 d. 21:32

Aš biškį matau problemą šitose taisyklėse, nes niekas nežino kiek tų etapų bus. Protingiau buvo nustatyti, kelioms lenktynėms vienas elementas skiriamas. Nu, pvz., 1 variklis – 7 lenktynėms. Ir žinau kodėl dabartinėse taisyklėse yra nurodoma, kad visiems etapams gali panaudoti 3 variklius ir t.t., bet kad situacija ne visai eilinė.

Kitas dalykas, kad jei čia iš FIA pateikti šitie skaičiai, tai, panašu, kad sezonas planuojama, kad bus arba 14 arba 11 lenktynių.

Mano matymu, tik jei bus super season pagal WEC pavyzdį. Nes jei koronos pikas pradės slūgt plius minus birželį (manau daug kas matė įvairius modeliavimus), vis dar bus pakartoninės bangos grėsmė, ir labai abejoju, kad kas taip paprastai atlaisvins ribojimus kad sukišt į metų likutį 14 etapų. 8 - gal, bet ir tai nesilažinčiau iš 1000 eurų :)
Subjektyvus
| 03/31 23:27
kagi, prisidengiant virusu po truputi ivedama diktatura :) na formuleje man tai kaip ir dzin, deja tas pats musu laukia ir realiame gyvenime :(
tribeca
| 03/31 22:18
Viskas liuks tik kaip jie sukontroliuos ta darbu sustabdyma su varikliais ir aero. Jei kuri komanda noretu laisvai galetu dirbti pvz. mano garaze, as jokiu FIA tikrintoju neisileisciau.
A85 logo rėmėjas
| 03/31 21:32
Aš biškį matau problemą šitose taisyklėse, nes niekas nežino kiek tų etapų bus. Protingiau buvo nustatyti, kelioms lenktynėms vienas elementas skiriamas. Nu, pvz., 1 variklis – 7 lenktynėms. Ir žinau kodėl dabartinėse taisyklėse yra nurodoma, kad visiems etapams gali panaudoti 3 variklius ir t.t., bet kad situacija ne visai eilinė.

Kitas dalykas, kad jei čia iš FIA pateikti šitie skaičiai, tai, panašu, kad sezonas planuojama, kad bus arba 14 arba 11 lenktynių.
×

F-1.lt pulsas