FIA pasiūlė savo kompromiso sąlygas

FIA pasiūlė savo kompromiso sąlygas
logo 2009 Birželio 17 d. 17:08, FIA
Reaguodama į „Formulės-1“ komandų asociacijos (FOTA) šiandien pasiūlytą kompromisą, Tarptautinė automobilių federacija (FIA) pateikė ekipoms jai priimtinas sąlygas. Panašu, kad abi konflikto pusės artėja prie taikos.
Terminas pratęstas nebus
Laiške komandoms, FIA prezidentas Maxas Mosley atsisakė pratęsti deryboms skirtą terminą iki ekipų pageidautos datos, liepos 1 d. Vietoje to, organizacijos vadovas pasiūlė pratęsti 1998 m. Konkordo sutarties galiojimą, o dėl naujo susitarimo derėtis vėliau.
„Jei mes pradėsime modifikuoti 1998 m. Konkordo sutartyje numatytas valdymo nuostatas, prasidės ilga diskusija. Tam nebėra laiko, nes ne vėliau penktadienio turime informuoti likusius 2010 m. pareiškėjus.“
„Todėl mes siūlome, kad visos šalys sutartų priimti 1998 m. valdymo nuostatas laiškų apsikeitimo pagrindu. Tuomet, turėdami 1998 m. susitarimą, galėsime derėtis dėl naujos 2009 m. Konkordo sutarties.“
„Galų gale, mes gyvenome pagal jas dešimt metų – kelios papildomos savaitės ar mėnesiai neturėtų sukelti jokių sunkumų.“
Pritaria nepriklausomam auditui
FIA sutiko su FOTA pasiūlymu, kad komandų biudžetų dydį kontroliuotų nepriklausomi auditoriai, tačiau pasigedo ekipoms priimtinos išlaidų ribos reikšmės. M. Mosley pasiūlė komandoms sutikti su dabartinėmis sąlygomis, o vėliau, esant reikalui, derėtis dėl jų pakeitimo.
„Mes jau siūlėme priimti geros reputacijos auditoriaus ataskaitą, patvirtintą, kai tai aktualu, pagrindinės kompanijos valdybos nario parašu. Bet kokie įtariami pažeidimai būtų nagrinėjami visoms pusėms priimtino auditoriaus, o sankcijos būtų finansinės, taikomos pagal iš anksto sutartą formulę.“
„Fundamentali FOTA pasiūlymo problema buvo aiškaus skaičiaus trūkumas. Komandos turi žinoti, kokie yra apribojimai, o taip pat ir mes.“
„Todėl mes siūlome jums priimti 2010 m. taisykles tokias, kokios buvo paskelbtos, dėl kurių su jumis buvo susitarta praėjusiais metais. Jei būtina, jos galės būti peržiūrėtos vadovaujantis anksčiau minėtomis valdymo nuostatomis.“
Visiems – tos pačios taisyklės. Išimtis – tik „Cosworth“
Laiške komandoms FIA pažymėjo atsisakanti planų 2010 m. taikyti dviejų lygių taisykles, tačiau pažymėjo, kad viena išimtis vis dėlto bus suteikta „Cosworth“. Šiems varikliams galios 2006 m. patikimumo reikalavimai – vieną agregatą bus privalu naudoti du lenktynių savaitgalius iš eilės.
„Kaip sutarta gegužės 15 d., galios vieningos taisyklės. Jose taip pat bus įtraukti pakeitimai, sutarti birželio 11 d.“
„Kaip paaiškinta (ir, manėme, sutarta) birželio 11 d. susitikime, „Cosworth“ turi būti leista nesilaikyti 2010 m. numatytų ribojimų (juos pakeičiant 2006 m. varikliams numatytais patikimumo reikalavimais), nes „Cosworth“ neturi nei laiko, nei išteklių pritaikyti variklį 2010 m. Bet kuris inžinierius patvirtintų, kad tai aktualioms komandoms nesuteiks jokio konkurencinio pranašumo.“
FIA laukia komandų parašų
FIA komandoms pasiūlė tokią konflikto baigties procedūrą – pasirašyti federacijos planuojamus kiek vėliau išsiųsti laiškus ir grąžinti juos organizacijai. Tai reikš, kad ekipos atsisako anksčiau keltų reikalavimų, o jų paraiškos dalyvauti 2010 m. čempionate taps besąlyginėmis.
„Mes kiekvienai komandai greitai išsiųsime laiškus pasirašymui. Jei jie bus pasirašyti ir atsiųsti atgal, šie laiškai teisiškai įtvirtins aukščiau paminėtus pasiūlymus, o komandos paraiška dalyvauti taps besąlyginė.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983