A85 logo rėmėjas
| 05/27 23:45 Atsakyti
Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai:

– Liberty vis dar neturi Konkordo sutarčių, o tai yra ir čempionato, 2021-2025 metams.
– Naujos variklių taisyklės 2025, tai reiškia, kad nauji gamintojai neateis, o esami išeiti gali (nors pristabdžius variklių tobulinimą tobulinimo taškais, bent jau kaštai turėtų mažėti, tai gal pasiliks).
– Sumažėjus Liberty pajamoms, komandos gaus mažiau išmokų, tad vidurio komandoms tai gal ir nereikš bankroto, bet neleis ir reikšmingai priartėti, ar, juo labiau, tinkamai pasiruošti 2022 naujoms taisyklėms, nepaisant to, kad teoriškai tam ir turės daugiau galimybių).
– Etapų rengėjai spaus mažinti etapų rengimo išlaidas, kaip ir TV transliuotojai mokės mažiau, o tai yra 2 iš 3 Liberty pagrindinių pajamų srautų (likęs – čempionato rėmėjai), o kartu tai reikš sumažėjusias pajamas tiek pačiai Liberty, tiek komandoms, tiek mažėjančią čempionato vertę.
Naivus Kvailys
| 05/28 01:26 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/27 23:45

Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai:

– Liberty vis dar neturi Konkordo sutarčių, o tai yra ir čempionato, 2021-2025 metams.
– Naujos variklių taisyklės 2025, tai reiškia, kad nauji gamintojai neateis, o esami išeiti gali (nors pristabdžius variklių tobulinimą tobulinimo taškais, bent jau kaštai turėtų mažėti, tai gal pasiliks).
– Sumažėjus Liberty pajamoms, komandos gaus mažiau išmokų, tad vidurio komandoms tai gal ir nereikš bankroto, bet neleis ir reikšmingai priartėti, ar, juo labiau, tinkamai pasiruošti 2022 naujoms taisyklėms, nepaisant to, kad teoriškai tam ir turės daugiau galimybių).
– Etapų rengėjai spaus mažinti etapų rengimo išlaidas, kaip ir TV transliuotojai mokės mažiau, o tai yra 2 iš 3 Liberty pagrindinių pajamų srautų (likęs – čempionato rėmėjai), o kartu tai reikš sumažėjusias pajamas tiek pačiai Liberty, tiek komandoms, tiek mažėjančią čempionato vertę.

Gal butu galima placiau apie varikliu tobulinimo taskus? Naujienoje pamineto tik bolido tobulinimo taskai. O kas liecia motorus, tai bus apriboti tik ju bandymai ant stendo.
deivec
| 05/28 07:29 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/27 23:45

Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai:

– Liberty vis dar neturi Konkordo sutarčių, o tai yra ir čempionato, 2021-2025 metams.
– Naujos variklių taisyklės 2025, tai reiškia, kad nauji gamintojai neateis, o esami išeiti gali (nors pristabdžius variklių tobulinimą tobulinimo taškais, bent jau kaštai turėtų mažėti, tai gal pasiliks).
– Sumažėjus Liberty pajamoms, komandos gaus mažiau išmokų, tad vidurio komandoms tai gal ir nereikš bankroto, bet neleis ir reikšmingai priartėti, ar, juo labiau, tinkamai pasiruošti 2022 naujoms taisyklėms, nepaisant to, kad teoriškai tam ir turės daugiau galimybių).
– Etapų rengėjai spaus mažinti etapų rengimo išlaidas, kaip ir TV transliuotojai mokės mažiau, o tai yra 2 iš 3 Liberty pagrindinių pajamų srautų (likęs – čempionato rėmėjai), o kartu tai reikš sumažėjusias pajamas tiek pačiai Liberty, tiek komandoms, tiek mažėjančią čempionato vertę.

Jeigu subalansuos komandu pajegumus (su galimybe kartais uzlipti ant podiumo vidutiniokams), tai manau pats produktas susitipres. Trasu savininkai gali daug ka spausti, bet realiai trasu pristatyta daugiau nei reikia. Plius dar gali atsirasti keleta tinkamu trasu, geram produktui atsiras ir paklausa.
Gi visi sutartinai sneka, mokestis brangus, bet atvaziuojantis cirkas nesa nauda bendrai tos vietos ekonomikai. Taigi...O del TV transliaciju... na vel gi, Liberty ateityje tures derinti su F1 TV. Tai galbut jie tas pajmas dalinai diversifikuos
Norge logo rėmėjas
| 05/28 08:08 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/27 23:45

Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai:

– Liberty vis dar neturi Konkordo sutarčių, o tai yra ir čempionato, 2021-2025 metams.
– Naujos variklių taisyklės 2025, tai reiškia, kad nauji gamintojai neateis, o esami išeiti gali (nors pristabdžius variklių tobulinimą tobulinimo taškais, bent jau kaštai turėtų mažėti, tai gal pasiliks).
– Sumažėjus Liberty pajamoms, komandos gaus mažiau išmokų, tad vidurio komandoms tai gal ir nereikš bankroto, bet neleis ir reikšmingai priartėti, ar, juo labiau, tinkamai pasiruošti 2022 naujoms taisyklėms, nepaisant to, kad teoriškai tam ir turės daugiau galimybių).
– Etapų rengėjai spaus mažinti etapų rengimo išlaidas, kaip ir TV transliuotojai mokės mažiau, o tai yra 2 iš 3 Liberty pagrindinių pajamų srautų (likęs – čempionato rėmėjai), o kartu tai reikš sumažėjusias pajamas tiek pačiai Liberty, tiek komandoms, tiek mažėjančią čempionato vertę.

del varikliu. o kodel neateis ir neiseis? tai jei paliktu galioti esamas taisykles (brangiausi ever) tai tada ateitu? ar iseitu? ta prasme cia nieko visai nezinom. ka, tavo nuomone turi daryti su varikliu taisyklemis, kad seni neiseitu ir nauji ateitu?
Del Liberty pajamu. tai visiskai neturi nieko bendra su biudzeto lubu ivedimu. kalta korona ir jos inesta krize.
Etapu rengejai. sutinku su deivec. nebutinai. jei Liberty tures alternatyviu trasu, nieko jie labai nepaspaus. bet ir velgi, kad trasos spaus kalta koronos krize o ne biudzetai :)
Klepsidra
| 05/28 08:34 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/27 23:45

Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai:

– Liberty vis dar neturi Konkordo sutarčių, o tai yra ir čempionato, 2021-2025 metams.
– Naujos variklių taisyklės 2025, tai reiškia, kad nauji gamintojai neateis, o esami išeiti gali (nors pristabdžius variklių tobulinimą tobulinimo taškais, bent jau kaštai turėtų mažėti, tai gal pasiliks).
– Sumažėjus Liberty pajamoms, komandos gaus mažiau išmokų, tad vidurio komandoms tai gal ir nereikš bankroto, bet neleis ir reikšmingai priartėti, ar, juo labiau, tinkamai pasiruošti 2022 naujoms taisyklėms, nepaisant to, kad teoriškai tam ir turės daugiau galimybių).
– Etapų rengėjai spaus mažinti etapų rengimo išlaidas, kaip ir TV transliuotojai mokės mažiau, o tai yra 2 iš 3 Liberty pagrindinių pajamų srautų (likęs – čempionato rėmėjai), o kartu tai reikš sumažėjusias pajamas tiek pačiai Liberty, tiek komandoms, tiek mažėjančią čempionato vertę.

MGU-H pasalintas - esminis ir brangiausias trukdis atejimui - suteikta bent jau proga norintiems ateiti ta padaryti. klausimas, kaip tai atrodys stumiamos EV manijos, nuolaidu, bail-out'u ir pan fone
A85 logo rėmėjas
| 05/28 08:53 Atsakyti
Naivus Kvailys
05/28 01:26

Gal butu galima placiau apie varikliu tobulinimo taskus? Naujienoje pamineto tik bolido tobulinimo taskai. O kas liecia motorus, tai bus apriboti tik ju bandymai ant stendo.

Skaičiau, kad svarsto įvesti variklio tobulinimo taškus, kad sumažintų kūrimo išlaidas. Bet, matyt, priėmė kitą sprendimą – mažinti dyno testus. Dar neskaičiau originalus pranešimo :) Ten daugiau paprastai parašyta būna.
A85 logo rėmėjas
| 05/28 09:16 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/28 08:08

del varikliu. o kodel neateis ir neiseis? tai jei paliktu galioti esamas taisykles (brangiausi ever) tai tada ateitu? ar iseitu? ta prasme cia nieko visai nezinom. ka, tavo nuomone turi daryti su varikliu taisyklemis, kad seni neiseitu ir nauji ateitu?
Del Liberty pajamu. tai visiskai neturi nieko bendra su biudzeto lubu ivedimu. kalta korona ir jos inesta krize.
Etapu rengejai. sutinku su deivec. nebutinai. jei Liberty tures alternatyviu trasu, nieko jie labai nepaspaus. bet ir velgi, kad trasos spaus kalta koronos krize o ne biudzetai :)

Matau, kad nedarašiau sakinio, ką turėjau omeny. Nauji gamintojai neateis iki 2025 metų, nes neapsimoka kurti tokį brangų variklį. Po 2025 - ateiti gali, nes nelikus H variklio komponento, su K sukurti variklį sąlyginai paprasta, juo labiau, kad beveik visi automobilių gamintojai tokį variklį turi jau dabar masinėje gamyboje. Klausimas tik ar gamintojams bus įdomu kurti tokį variklį, čia viskas priklausys nuo to, kur link judės automobilių pramonė, nors elektra, panašu, yra dabar pagrindinė vystymo kryptis, bent jau ES. O išeiti esami gali, nes per brangu, neatitinka marketingo strategijų ir pan. (Renault, Honda, manau, gali rimtai svarstyti dėl likimo projekte). Dėl naujų atėjimo – nežinau, kodėl naujam gamintojui būtų įdomu dalyvauti elektrinėj eroj su hibridiniu varikliu, kas kad ir paprastesniu sukurti. Tai čia nežinau, ką F1 galėtų pasiūlyti patrauklaus būtent gamintojams ateiti su savo varikliu į formulę net ir su naujomis variklių taisyklėmis.

Dėl lubų ir Liberty pajamų. Komandos biudžetą formuoja iš Liberty išmokų, rėmėjų, savininkų lėšų ir iš atributikos pardavimo. Daugiau pajamų srautų nelabai yra. Mažesnėms komandoms Liberty išmokos sudaro reikšmingą dalį komandos biudžeto. Sumažėjus Liberty daliai, mažės ir bendras biudžetas ir jei neturi finansinių resursų, tai nebūtinai galėsi išnaudoti taisyklių suteikiamą laisvę tobulinti bolidą. Be, abejo, čia daug priklauso nuo komandos marketingo skyriaus, kaip jis sugeba parduoti komandą, bet bendram fone rėmimo lėšos taip pat mažėja.

Dėl etapų rengėjo (ne)noro mokėti dideles sumas. Niekas nenori mokėti daugiau, jei gali mokėti mažiau. Dideles sumas linkę mokėti reputaciją balinančios šalys, nes kitaip jose tas etapas nevyktų. Labiau demokratinių šalių etapų rengėjai kalba, kad yra per brangu ir jie negali sau leisti rengti etapo. Kai yra biudžeto lubos, tai realiai, komandos turi daugiau-mažiau fiksuotą išlaidų kiekį per metus. Tad etapai gali sakyti, kad o kodėl mes čia tiek mokam, kai komandos gauna ir taip pakankamai. Sutinku, kad kai yra konkurencija kainą nustato rinka, tačiau dabartinės etapų rengimo kainos buvo išpūstos Bernie, ir kai kurie etapai pamatė, kad negali tiek mokėti, nors šiaip yra populiarūs tarp F1 gerbėjų. Nu, pvz., SPA. Ir taip, mažės etapų mokamos sumos ir dėl krizės. Be to, panašu, kad etapai šitam sezone, kai nebus žiūrovų, etapo rengimo mokesčio išvis, arba ženkliai mažesnį, tad čia irgi argumentas.

Žodžiu, mano mintis buvo, kad biudžeto lubos yra gera idėja, tačiau jinai veikia ne viena, o visoj kitų faktorių ekosistemoj. Na, bet aš mėgėjas matyti tamsesnius dalykus, tai gal viskas ir OK bus.
Norge logo rėmėjas
| 05/28 09:59 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/28 09:16

Matau, kad nedarašiau sakinio, ką turėjau omeny. Nauji gamintojai neateis iki 2025 metų, nes neapsimoka kurti tokį brangų variklį. Po 2025 - ateiti gali, nes nelikus H variklio komponento, su K sukurti variklį sąlyginai paprasta, juo labiau, kad beveik visi automobilių gamintojai tokį variklį turi jau dabar masinėje gamyboje. Klausimas tik ar gamintojams bus įdomu kurti tokį variklį, čia viskas priklausys nuo to, kur link judės automobilių pramonė, nors elektra, panašu, yra dabar pagrindinė vystymo kryptis, bent jau ES. O išeiti esami gali, nes per brangu, neatitinka marketingo strategijų ir pan. (Renault, Honda, manau, gali rimtai svarstyti dėl likimo projekte). Dėl naujų atėjimo – nežinau, kodėl naujam gamintojui būtų įdomu dalyvauti elektrinėj eroj su hibridiniu varikliu, kas kad ir paprastesniu sukurti. Tai čia nežinau, ką F1 galėtų pasiūlyti patrauklaus būtent gamintojams ateiti su savo varikliu į formulę net ir su naujomis variklių taisyklėmis.

Dėl lubų ir Liberty pajamų. Komandos biudžetą formuoja iš Liberty išmokų, rėmėjų, savininkų lėšų ir iš atributikos pardavimo. Daugiau pajamų srautų nelabai yra. Mažesnėms komandoms Liberty išmokos sudaro reikšmingą dalį komandos biudžeto. Sumažėjus Liberty daliai, mažės ir bendras biudžetas ir jei neturi finansinių resursų, tai nebūtinai galėsi išnaudoti taisyklių suteikiamą laisvę tobulinti bolidą. Be, abejo, čia daug priklauso nuo komandos marketingo skyriaus, kaip jis sugeba parduoti komandą, bet bendram fone rėmimo lėšos taip pat mažėja.

Dėl etapų rengėjo (ne)noro mokėti dideles sumas. Niekas nenori mokėti daugiau, jei gali mokėti mažiau. Dideles sumas linkę mokėti reputaciją balinančios šalys, nes kitaip jose tas etapas nevyktų. Labiau demokratinių šalių etapų rengėjai kalba, kad yra per brangu ir jie negali sau leisti rengti etapo. Kai yra biudžeto lubos, tai realiai, komandos turi daugiau-mažiau fiksuotą išlaidų kiekį per metus. Tad etapai gali sakyti, kad o kodėl mes čia tiek mokam, kai komandos gauna ir taip pakankamai. Sutinku, kad kai yra konkurencija kainą nustato rinka, tačiau dabartinės etapų rengimo kainos buvo išpūstos Bernie, ir kai kurie etapai pamatė, kad negali tiek mokėti, nors šiaip yra populiarūs tarp F1 gerbėjų. Nu, pvz., SPA. Ir taip, mažės etapų mokamos sumos ir dėl krizės. Be to, panašu, kad etapai šitam sezone, kai nebus žiūrovų, etapo rengimo mokesčio išvis, arba ženkliai mažesnį, tad čia irgi argumentas.

Žodžiu, mano mintis buvo, kad biudžeto lubos yra gera idėja, tačiau jinai veikia ne viena, o visoj kitų faktorių ekosistemoj. Na, bet aš mėgėjas matyti tamsesnius dalykus, tai gal viskas ir OK bus.

savo originalu posta pavadinai: "Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai" todel man ir uzkliuvo, kad Liberty pajamos niekuo nesusije su biudzetu lubomis. taip pat ir su trasu organizatoriais - nieko bendra su biudzetu lubomis :) tu dabar naujai iskeptas blogeris, todel kaip ir AF1, taikysim aukstesnius standarto reikalavimus :)
A85 logo rėmėjas
| 05/28 10:30 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/28 09:59

savo originalu posta pavadinai: "Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai" todel man ir uzkliuvo, kad Liberty pajamos niekuo nesusije su biudzetu lubomis. taip pat ir su trasu organizatoriais - nieko bendra su biudzetu lubomis :) tu dabar naujai iskeptas blogeris, todel kaip ir AF1, taikysim aukstesnius standarto reikalavimus :)

Tai Liberty pajamos susiję, nes fiksuota dalis nuo pajamų eina komandoms, kurios iš tų pajamų formuoja savo biudžetus. O Liberty nemaža dalis, jei ne svarbiausia, tai pajamos iš TV transliacijų ir etapų organizatorių. Šiemet, pvz., panašu, kad pajamos iš etapų organizavimo smarkiai kris, atitinkamai kris išmokos dalyviams, atitinkamai mažės biudžetai. Ir taip, galbūt tą sąsaja nėra tiesioginė, bet taigi parašiau ir kokiu būdu gali mažėti kiti pajamų šaltiniai. Tai komandoms, kurios turi stiprius rėmėjus, tai joms gal tai stipriai neatsilieps, bet pvz., Williams visai suveržtais diržais turės lenktyniauti.

Nemoku paprastai paaiškinti, bliamba, sorry :) Tos biudžeto lubos kaip drugelio plasnojimas, atrodo, kad kaip ir nieko, bet gali atsiliepti kitose srityse.
Naivus Kvailys
| 05/28 10:40 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/28 09:59

savo originalu posta pavadinai: "Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai" todel man ir uzkliuvo, kad Liberty pajamos niekuo nesusije su biudzetu lubomis. taip pat ir su trasu organizatoriais - nieko bendra su biudzetu lubomis :) tu dabar naujai iskeptas blogeris, todel kaip ir AF1, taikysim aukstesnius standarto reikalavimus :)

"tu dabar naujai iskeptas blogeris, todel kaip ir AF1, taikysim aukstesnius standarto reikalavimus"
Kodel?
talianas
| 05/28 11:50 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/28 10:30

Tai Liberty pajamos susiję, nes fiksuota dalis nuo pajamų eina komandoms, kurios iš tų pajamų formuoja savo biudžetus. O Liberty nemaža dalis, jei ne svarbiausia, tai pajamos iš TV transliacijų ir etapų organizatorių. Šiemet, pvz., panašu, kad pajamos iš etapų organizavimo smarkiai kris, atitinkamai kris išmokos dalyviams, atitinkamai mažės biudžetai. Ir taip, galbūt tą sąsaja nėra tiesioginė, bet taigi parašiau ir kokiu būdu gali mažėti kiti pajamų šaltiniai. Tai komandoms, kurios turi stiprius rėmėjus, tai joms gal tai stipriai neatsilieps, bet pvz., Williams visai suveržtais diržais turės lenktyniauti.

Nemoku paprastai paaiškinti, bliamba, sorry :) Tos biudžeto lubos kaip drugelio plasnojimas, atrodo, kad kaip ir nieko, bet gali atsiliepti kitose srityse.

Atskirk komandas ir Liberty į du atskirus subjektus. F1 komandų yra 10, o F1 tinkamų trasų yra gal 30-40 ir nesunkiai gali padaugėti. Šiaip, abstrakčiai matematiškai, trasa už lenktynes moka 20 mln, 20 etapų, taigi per metus visos trasos sumoka per metus apie 400 mln. To nepakanka nei vienai top komandai. O kas kalba apie minusus atsisakius mgu-h, tai 80% formulės fanų nežino kaip tai veikia. Ir mokėti daug milijonų už kažką, kas rašomą "H" raide yra visiškas absurdas. Žmonės sako hidridas ir viskas. O ar tas Hibridas su "H" ir su "K" ar tik su "K" tai jokio skirtumo, tik kaina skiriasi keturis kartus.
Norge logo rėmėjas
| 05/28 12:06 Atsakyti
Naivus Kvailys
05/28 10:40

"tu dabar naujai iskeptas blogeris, todel kaip ir AF1, taikysim aukstesnius standarto reikalavimus"
Kodel?

cia kazkas panasaus i tai kaip politikams turi buti taikomi aukstesni skaidrumo standartai :) jie vis delto dabar jau zurnalistai, o ne paprasti sofos komentatoriai kaip mes ;)
Norge logo rėmėjas
| 05/28 12:08 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/28 10:30

Tai Liberty pajamos susiję, nes fiksuota dalis nuo pajamų eina komandoms, kurios iš tų pajamų formuoja savo biudžetus. O Liberty nemaža dalis, jei ne svarbiausia, tai pajamos iš TV transliacijų ir etapų organizatorių. Šiemet, pvz., panašu, kad pajamos iš etapų organizavimo smarkiai kris, atitinkamai kris išmokos dalyviams, atitinkamai mažės biudžetai. Ir taip, galbūt tą sąsaja nėra tiesioginė, bet taigi parašiau ir kokiu būdu gali mažėti kiti pajamų šaltiniai. Tai komandoms, kurios turi stiprius rėmėjus, tai joms gal tai stipriai neatsilieps, bet pvz., Williams visai suveržtais diržais turės lenktyniauti.

Nemoku paprastai paaiškinti, bliamba, sorry :) Tos biudžeto lubos kaip drugelio plasnojimas, atrodo, kad kaip ir nieko, bet gali atsiliepti kitose srityse.

sutinku su viskuo ka rasai :) tik nesutinku, kad Liberty pajamos susije su komandu biudzetu lubomis :)
A85 logo rėmėjas
| 05/28 12:27 Atsakyti
talianas
05/28 11:50

Atskirk komandas ir Liberty į du atskirus subjektus. F1 komandų yra 10, o F1 tinkamų trasų yra gal 30-40 ir nesunkiai gali padaugėti. Šiaip, abstrakčiai matematiškai, trasa už lenktynes moka 20 mln, 20 etapų, taigi per metus visos trasos sumoka per metus apie 400 mln. To nepakanka nei vienai top komandai. O kas kalba apie minusus atsisakius mgu-h, tai 80% formulės fanų nežino kaip tai veikia. Ir mokėti daug milijonų už kažką, kas rašomą "H" raide yra visiškas absurdas. Žmonės sako hidridas ir viskas. O ar tas Hibridas su "H" ir su "K" ar tik su "K" tai jokio skirtumo, tik kaina skiriasi keturis kartus.

Liberty ir komandos yra nors ir atskiri subjektai, bet be komandų valios perleisti savo komercinių teisių valdymą – nebūtų tokio čempionato, koks yra dabar, apskritai. Iki Bernie komandos dėl dalyvavimo etapuose tardavosi su kiekvieno etapo organizatoriais atskirai. Ir TV teisės priklausė etapams, o ne komandoms. Bernie šitą reikalą sutvarkė į struktūrą, kuri iš esmės veikia ir dabar. Dabar tą darbą daro Liberty, na, kaip, jie yra FOG savininkai, bet iš esmės Liberty = FOG šia prasme. https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_Group

Dėl K ir H tai sirgaliam tikrai pofig, bent jau daugumai. Kam nepofig tai patiems gamintojams. Ir jie čia žiūri kokia nauda jiems. Jei tai jiems nėra patrauklu ir neatsiperka vienu ar kitu būdu – jie tiesiog tų variklių negamins, ir komandos neturės su kuo lenktyniauti. Jei gerai atsimenu, tai čempionatui norint turėti FIA pasaulio čempionato vardą, reikia bent 3 gamintojų.
A85 logo rėmėjas
| 05/28 12:31 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/28 12:06

cia kazkas panasaus i tai kaip politikams turi buti taikomi aukstesni skaidrumo standartai :) jie vis delto dabar jau zurnalistai, o ne paprasti sofos komentatoriai kaip mes ;)

Sofos komentatorius, vistiek lieka sofos komentatorium ;) Norint tapti žurnalistu yra daugiau reikalų, nei tik blogą pasidaryt :D
Norge logo rėmėjas
| 05/28 12:53 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/28 12:31

Sofos komentatorius, vistiek lieka sofos komentatorium ;) Norint tapti žurnalistu yra daugiau reikalų, nei tik blogą pasidaryt :D

nesvarbu, nesiteisink, jau vistiek pusiau profas lyginant su mumis :))))
Naivus Kvailys
| 05/28 13:06 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/28 12:06

cia kazkas panasaus i tai kaip politikams turi buti taikomi aukstesni skaidrumo standartai :) jie vis delto dabar jau zurnalistai, o ne paprasti sofos komentatoriai kaip mes ;)

Jie nera zurnalistai. Jei domiesi daugiau, parasai daugiau, del to zurnalistu netampi.
Norge logo rėmėjas
| 05/28 13:12 Atsakyti
Naivus Kvailys
05/28 13:06

Jie nera zurnalistai. Jei domiesi daugiau, parasai daugiau, del to zurnalistu netampi.

ok, supratau, kad nematai skirtumo tarp blogerio ir musu saito sofos eksperto :) as ji matau.
Norge logo rėmėjas
| 05/28 13:20 Atsakyti
Naivus Kvailys - pasirodo idomu klausima pakelem. ar blogeris yra zurnalistas. va paguglinau, kad zmones net i teisma kreipesi, kuris isaiskino, kad taip, blogeris yra zurnalistas. jei nieko pries, vadinkim case closed ;)
http://www.ulevičius.lt/2009/04/20/lvat-tinklarastininkas-yra-zurnalistas-jeigu/
Norge logo rėmėjas
| 05/28 13:21 Atsakyti
kazko nuoroda neisikelia. pabandyk sita i Goole nukopijuot ir ismes
www.ulevicius.lt/2009/04/20/lvat-tinklarastininkas-yra-zurnalistas-jeigu/

TOP naujienos

F-1.lt pulsas