FIA patvirtino taisykles 2021 metams (23)

FIA patvirtino taisykles 2021 metams
logo Gegužės 27 d. 22:16, Red Bull Content Pool / Getty Images

FIA Pasaulio automobilių sporto taryba (WMSC) patvirtino naujas taisykles, kurios įsigalios nuo kitų metų.

Šiandien vykusio balsavimo metu buvo pritarta dėl biudžeto lubų ribos, didesnio minimalaus bolidų svorio bei apribojimų aerodinamikos srityje. Viso to buvo imtasi siekiant sumažinti išlaidas čempionate.

Apribojimai aerodinamikos srityje priklausys nuo komandos užimtos vietos čempionate. Taigi, stipriausios komandos praleis mažiau laiko vėjo tuneliuose. Taip pat bus apribotas jų darbas su CFD.

Be apribojimų aerodinamikos srityje, buvo taip pat priimtas sprendimas riboti laiką bandant variklius. Šis apribojimas bus vienodas visiems gamintojams, nepriklausomai nuo pasiektų rezultatų.

Kaip jau buvo skelbta anksčiau, nuo kitų metų įsigaliosiančių biudžeto lubų riba bus 145 milijonų JAV dolerių ir kasmet ji mažės po 5 mln.

Kadangi jau anksčiau buvo sutarta dėl to, jog naujas techninis reglamentas įsigalios ne 2021 m., o 2022 metais, čempionate bus naudojama bolidų tobulinimo sistema. Tad patobulinimų skaičius, kuriuos komandos galės panaudoti kitais metais, bus ribotas.

Siekiant sumažinti bolidų prispaudžiamąją jėgą, nuo kitų metų sumažės galinė bolido dugno dalis.

Taisyklių pokyčiais liko patenkinta „McLaren“, kuri dėl vykdomos restruktÅ«rizavimo programos praras apie 70 darbuotojų.

„Formulė-1“ šiandien švenčia pergalę. Tai itin svarbu šiam sportui. Jau kurį laiką F-1 buvo finansiškai nestabili“, - teigė „McLaren“ vadovas Zakas Brownas.

„Dėl įsigaliosiančių biudžeto lubų bei geresnio prizinio fondo pinigų paskirstymo, išaugs konkurencija ir tuo pačiu padidės susidomėjimas čempionatu. Bet kokiu atveju didžiausi nugalėtojai šioje situacijoje yra sirgaliai. Jei nuo to bus geriau sirgaliams, bus geriau ir pačiam čempionatui.“


Komentarai (23)
Zakonn
| 05/28 16:40
Gal siek tiek ne i tema, bet gal zinosit kas. Dbr jeigu prasideda lenktynes ir po keliu ratu tarkim raudona veliava, tai restartas prasideda is vietos ar paleidus paskui SC?
Norge logo rėmėjas
| 05/28 15:12
Naivus Kvailys
| Gegužės 28 d. 14:28

Pritariu, pasijuokem is zurnalistu ir gana.
Daugumai blogeriu iki to paties Uleviciaus lygio labai toli.

:) as net nezinojau kas tas Ulevicius :)))
Naivus Kvailys
| 05/28 14:28
Norge logo rėmėjas
| Gegužės 28 d. 13:20

Naivus Kvailys - pasirodo idomu klausima pakelem. ar blogeris yra zurnalistas. va paguglinau, kad zmones net i teisma kreipesi, kuris isaiskino, kad taip, blogeris yra zurnalistas. jei nieko pries, vadinkim case closed ;)
http://www.ulevičius.lt/2009/04/20/lvat-tinklarastininkas-yra-zurnalistas-jeigu/

Pritariu, pasijuokem is zurnalistu ir gana.
Daugumai blogeriu iki to paties Uleviciaus lygio labai toli.
Norge logo rėmėjas
| 05/28 13:21
kazko nuoroda neisikelia. pabandyk sita i Goole nukopijuot ir ismes
www.ulevicius.lt/2009/04/20/lvat-tinklarastininkas-yra-zurnalistas-jeigu/
Norge logo rėmėjas
| 05/28 13:20
Naivus Kvailys - pasirodo idomu klausima pakelem. ar blogeris yra zurnalistas. va paguglinau, kad zmones net i teisma kreipesi, kuris isaiskino, kad taip, blogeris yra zurnalistas. jei nieko pries, vadinkim case closed ;)
http://www.ulevičius.lt/2009/04/20/lvat-tinklarastininkas-yra-zurnalistas-jeigu/
Norge logo rėmėjas
| 05/28 13:12
Naivus Kvailys
| Gegužės 28 d. 13:06

Jie nera zurnalistai. Jei domiesi daugiau, parasai daugiau, del to zurnalistu netampi.

ok, supratau, kad nematai skirtumo tarp blogerio ir musu saito sofos eksperto :) as ji matau.
Naivus Kvailys
| 05/28 13:06
Norge logo rėmėjas
| Gegužės 28 d. 12:06

cia kazkas panasaus i tai kaip politikams turi buti taikomi aukstesni skaidrumo standartai :) jie vis delto dabar jau zurnalistai, o ne paprasti sofos komentatoriai kaip mes ;)

Jie nera zurnalistai. Jei domiesi daugiau, parasai daugiau, del to zurnalistu netampi.
Norge logo rėmėjas
| 05/28 12:53
A85 logo rėmėjas
| Gegužės 28 d. 12:31

Sofos komentatorius, vistiek lieka sofos komentatorium ;) Norint tapti žurnalistu yra daugiau reikalų, nei tik blogą pasidaryt :D

nesvarbu, nesiteisink, jau vistiek pusiau profas lyginant su mumis :))))
A85 logo rėmėjas
| 05/28 12:31
Norge logo rėmėjas
| Gegužės 28 d. 12:06

cia kazkas panasaus i tai kaip politikams turi buti taikomi aukstesni skaidrumo standartai :) jie vis delto dabar jau zurnalistai, o ne paprasti sofos komentatoriai kaip mes ;)

Sofos komentatorius, vistiek lieka sofos komentatorium ;) Norint tapti žurnalistu yra daugiau reikalų, nei tik blogą pasidaryt :D
A85 logo rėmėjas
| 05/28 12:27
talianas
| Gegužės 28 d. 11:50

Atskirk komandas ir Liberty į du atskirus subjektus. F1 komandų yra 10, o F1 tinkamų trasų yra gal 30-40 ir nesunkiai gali padaugėti. Šiaip, abstrakčiai matematiškai, trasa už lenktynes moka 20 mln, 20 etapų, taigi per metus visos trasos sumoka per metus apie 400 mln. To nepakanka nei vienai top komandai. O kas kalba apie minusus atsisakius mgu-h, tai 80% formulės fanų nežino kaip tai veikia. Ir mokėti daug milijonų už kažką, kas rašomą "H" raide yra visiškas absurdas. Žmonės sako hidridas ir viskas. O ar tas Hibridas su "H" ir su "K" ar tik su "K" tai jokio skirtumo, tik kaina skiriasi keturis kartus.

Liberty ir komandos yra nors ir atskiri subjektai, bet be komandų valios perleisti savo komercinių teisių valdymą – nebūtų tokio čempionato, koks yra dabar, apskritai. Iki Bernie komandos dėl dalyvavimo etapuose tardavosi su kiekvieno etapo organizatoriais atskirai. Ir TV teisės priklausė etapams, o ne komandoms. Bernie šitą reikalą sutvarkė į struktūrą, kuri iš esmės veikia ir dabar. Dabar tą darbą daro Liberty, na, kaip, jie yra FOG savininkai, bet iš esmės Liberty = FOG šia prasme. https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_Group

Dėl K ir H tai sirgaliam tikrai pofig, bent jau daugumai. Kam nepofig tai patiems gamintojams. Ir jie čia žiūri kokia nauda jiems. Jei tai jiems nėra patrauklu ir neatsiperka vienu ar kitu būdu – jie tiesiog tų variklių negamins, ir komandos neturės su kuo lenktyniauti. Jei gerai atsimenu, tai čempionatui norint turėti FIA pasaulio čempionato vardą, reikia bent 3 gamintojų.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas