„Haas“ lenktynininkui Kevinui Magnussenui šiemet tris kartus buvo rodyta juodai-oranžinė vėliava, kuri priverčia sportininką grįžti į boksus apgadinam bolidui remontuoti. Ostine Sergio Perezas ir Fernando Alonso tęsė lenktynes su apgadintomis mašinomis ir nė vienam iš jų tokia vėliava nebuvo parodyta.
„Haas“ pateikė du protestus, kurie galiausiai nebuvo patenkinti, tačiau FIA prezidentas Mohammedas ben Sulayemas atkreipė dėmesį į tai, kad šį taisyklių punktą reikia koreguoti. Fernando Alonso ir Kevinas Magnussenas pakomentavo šią situaciją.
Fernando Alonso: „Juodai-oranžinę vėliavą reikia naudoti kur kas dažniau arba jos nenaudoti visai. FIA ir komandoms reikia patikslinti šią taisyklę, nes per pastaruosius 40-50 metų „Formulė-1“ smarkiai pasikeitė, dabar ant bolidų yra didelis skaičius aerodinaminių elementų, reikia padaryti taip, kad taisyklės atitiktų šios dienos dvasią.
Kai jūs matote juodai-oranžinę vėliavą, jums reikia sustoti boksuose, o tai greičiausiai prives prie pasitraukimo iš lenktynių – didelių pažeidimų negalima sutaisyti greitai. Su priekiniu sparnu – daug paprasčiau, o su likusiais elementais yra gana sunku“.
Kevinas Magnussenas: „Aš puikiai suprantu, kad lenktynių saugumas yra aukščiau visko. Bet man atrodo, kad nereikėtų kviesti į boksus lenktynininkų, kai nuo bolido nukrenta kokia nors nedidelė detalė. Jei priekinis sparnas juda ir purtosi, ar kas nors panašaus, tai tada suprantu. Bet taisyklės turi būti vienodos visiems.
Man tris kartus šiais metais rodė juodai-oranžinę vėliavą. Bet mano mašinoje tik nestipriai buvo pažeistas priekinis sparnas, atsilaisvino vienos plokštelės tvirtinimas – ir aš išvydau vėliavą, o Ostine kai kurie bolidai buvo kur kas stipriau apgadinti, bet jie tęsė lenktynes.
Nėra nieko baisiau, jei mašina praranda priekinio sparno išilginę plokštelę, bet tai neturi įtakos greičiui ir automobilio valdomumui. Suprantu, kad tokia nuolauža gali pataikyti kam nors į galvą, bet nesu įsitikinęs, kad ši detalė gali pridaryti didelės žalos. Be to, dėl savo konstrukcijos sparno detalės ne taip lengvai sulūžta ir nulekia nuo mašinos, tikimybė yra labai nedidelė. Bet kokiu atveju, taisyklės turi būti vienodos visiems“.
Pilotas: | Fernando Alonso | 2024 sezono taškai: | 1 |
Komanda: | Renault | Amžius: | 42 m. |
Pilotas: | Kevinas Magnussenas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Haas | Amžius: | 31 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |