FIA ruošiasi trumpinti DRS zonas (7)

FIA ruošiasi trumpinti DRS zonas
logo 2022 Gruodžio 08 d. 18:52, Pirelli

2022 metais į trasas išvažiavo „Formulės-1“ naujosios kartos mašinos su žemės efektu, sugebančios beveik neprarasti prispaudžiamosios jėgos važiuojant įkandin varžovo.

Visa tai privedė prie to, kad lenktynėse šiais metais smarkiai išaugo lenkimų skaičius - „Pirelli“ duomenimis, 2021 metais lenkimų buvo 599, o 2022 metais – jau 785, t. y. 30 proc. daugiau.

Kadangi DRS zonų ilgis pasliko toks pats kaip ir anksčiau, lenktynininkams dažnai pavykdavo nesunkiai aplenkti varžovus tiesiosiose ir iki stabdymo zonos nuo aplenktojo nuvažiuoti per du bolido korpusus – tai atrodydavo ne lenkimu, o apvažiavimu.

Tai privertė FIA analizuoti situaciją, kad esant būtinybei, būtų trumpinamos DRS zonos ir atidarytas sparnas būtų naudojamas trumpiau.

FIA technikos direktorius Nicholas Tombazis papasakojo: „Kai kuriose trasose mums teks patrumpinti DRS zonas. Mes nenorime, kad lenkimai bÅ«tų per daug paprasti. Bet kokiu atveju tarp pilotų turi vykti aštri dvikova.

Jei viskas įvyksta labai greitai – viena mašina paprasčiausiai pravažiuoja šalia kitos ir dingsta priekyje – tai dar blogiau nei ilga kova dėl pozicijos. Čia reikia surasti teisingą balansą“.

Anksčiau „Formulės-1“ sporto direktorius Rossas Brawnas iškėlė idėją, kad nereikia bijoti eksperimentų su DRS.

„Mes viską darome sirgalių labui, - sakė britas, kuris neseniai pranešÄ—, kad baigia sportinę karjerą. - Ir mums gerai žinoma, kad jiems nepatinka scenarijus „išvažiuoti į tiesiąją, nuspausti DRS mygtuką ir nuvažiuoti toli į priekį“.

Manau, kad idealiame pasaulyje DRS reikalinga tik tam, kad kuris nors lenktynininkas galėtų priartėti iki varžovo atakos atstumu, o jau po to surengti sąžiningą lenkimą.

Manau, kad mums nereikia bijoti trumpinti DRS zonų, ypač tokiose trasose kaip Monza. Ten lenkimai tapo tiek paprastu ritualu, kad tai sirgaliams nedaro jokio įspūdžio.

Taigi ten, kur DRS duoda labai didelį pranašumą, zonas reikia trumpinti be jokio gailesčio“.



Komentarai (7)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
tp
IP: 396f28a | 12/10 22:58 Atsakyti
Jau šiais metais žadėjo ne tik trumpinti, o net kitose trasose nenaudoti (nustatyti 0 DRS zonų)..
Stebėtoja
IP: 92b099f | 12/09 13:43 Atsakyti
Nesuprantu kam gerinti kas gerai?? ne tiek jau čia tų lenkimų DRS! tai Buvo Hamio arkliukas, dabar neliko kam .. Tegu bent techninė komanda čia pasivaržo..
F-fanas-1
IP: cd9847e | 12/09 12:28 Atsakyti
Per tą DRS lenktyninkai net nesistengia manevro ruošti - laukia tiesiųjų ir vsio.
Labai įdomu žiūrėti, kaip Brazilijoj Hamiltonas su sekundiniu ir taip bolidu + DRS išvysto 340 km/h greitį ir aplenkia "vargšą" Toro Rosso kuris važiuoja 305 km/h greičiu.
Koks talentas! iš paskutiniu vietų ant podiumo!!!!!
Faktas
IP: 8a6683a | 12/09 09:58 Atsakyti
Na jeigu ir toliau dirbtinai žaisti su DRS, tai galėtų padaryti, kad DRS automatiškai "užsidarytų", kai iki priekyje esančio varžovo lieka kokių 0,1 sekundes.
F-fanas-1
IP: cd9847e | 12/09 09:38 Atsakyti
montoyja
12/09 08:54

Tai formule vel bus be lenkimu.

Tai kokie čia tie lenkimai, apvažiavimai. Lyginti tikrą lenkimą su DRS, tas pats kas Profesianalų boksą su Amerikietiškom imtynėm. Atrodo gražiau, bet netikra.
montoyja
IP: 5705c6d | 12/09 08:54 Atsakyti
Tai formule vel bus be lenkimu.
dede123
IP: 12945d7 | 12/08 20:17 Atsakyti
Jeigu daro ziurovui labui, galetu grazinti ir gravel'i i trasas, manau tikrai butu idomiau ziuret.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas